Bridgestone dnes ráno oficiálně oznámil konec svého působení ve Formuli 1. Z královské disciplíny motosportu se stáhne po sezóně 2010.
Sportovní ředitel Bridgestonu Hiroši Jasukawa v prohlášení uvedl: "Rozhodnutí dozorčí rady padlo po dlouhém hodnocení mnoha faktorů a zakládá se na potřebě společnosti přesunout své zdroje k dalšímu intenzivnímu rozvoji inovačních technologií."
Bridgestone dodával pneumatiky pro Formuli 1 od roku 1997. Po odchodu Michelinu z této série byl od počátku roku 2008 jejich jediným dodavatelem. Za dobu svého působení ve 223 závodech získal 156 vítězství.
"Naše upřímné ocenění patří Berniemu Ecclestonovi a společnosti Formula One Management, týmům Formule 1, se kterýma byla čest spolupracovat, a spoustě fanoušků F1, kteří sledovali naše počínání v uplynulých 13 letech," dodal Jasukawa.
Bridgestone bude pokračovat v roli partnera a dodavatele pneumatik sériím GP2 a GP2 Asia, a také v roli jediného dodavatele pro sérii MotoGP, a to do konce roku 2011.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.
Max Verstappen si suverénně zajistil pole position pro Velkou cenu USA, když porazil Landa Norrise. Oscar Piastri tentokrát nestačil ani na top 3.
Max Verstappen ovládl chaotický sprint před Velkou cenou USA 2025. Oba jezdci McLarenu přitom skončili hned v první zatáčce po úvodní kolizi.