TOYOTA - REVIEW; Toyota v posledním závodě bodovala oběma vozy. Zvláštní pochvalu se zaslouží nováček Kobayashi, který předvedl fantastický výkon a nepřímo si tím řekl o místo závodního pilota pro rok 2010. Trulli si stěžoval na problémy s pneumatikami.
Kamui Kobajaši, 6. Byl to pro mě opravdu dobrý závod. Na startu jsem předjel Raikkonena a to pro mě bylo ve finále velice důležité, protože by bylo těžké dokončit mezi nejlepšími šesti, kdybych za ním v první části závodu uvízl. Byl jsem si jist, že se můžu poprat o body a mým cílem bylo jet dostatečně rychle. Tým odvedl skvělou práci při zastávkách v boxech, jel jsem na dobré strategii a díky tomu jsem mohl získat body. Nečekal jsem, že si zazávodím v F1 už tuto sezónu a děkuji Toyotě za tuto příležitost. Mým cílem bylo dokončit na bodech, ale jsem trochu překvapený, že jsem se dostal až mezi nejlepších šest. Je to fantastický výsledek a jsem velmi šťastný.Jarno Trulli, 7.Nebyl to pro mě snadný závod. Měl jsem dobrý start a bojoval s jezdci BMW v prvních kolech, takže jsem si to užil, ale měl jsem nějaké problémy s přilnavostí. Během stintu mi odešly zadní pneumatiky a musel jsem začít brzdit dříve. Tlačil jsem na to a podařilo se mi zvládnou několik dobrých kol a mohl jsem bojovat v první šestce. Na konec jsem sedmý, což není špatné a pro tým je to také docela dobré. Zřejmě jel Kamui opravdu dobře a jsem za něj velmi rád: zasloužil si to.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.