TOYOTA - REVIEW; Toyota v posledním závodě bodovala oběma vozy. Zvláštní pochvalu se zaslouží nováček Kobayashi, který předvedl fantastický výkon a nepřímo si tím řekl o místo závodního pilota pro rok 2010. Trulli si stěžoval na problémy s pneumatikami.
Kamui Kobajaši, 6. Byl to pro mě opravdu dobrý závod. Na startu jsem předjel Raikkonena a to pro mě bylo ve finále velice důležité, protože by bylo těžké dokončit mezi nejlepšími šesti, kdybych za ním v první části závodu uvízl. Byl jsem si jist, že se můžu poprat o body a mým cílem bylo jet dostatečně rychle. Tým odvedl skvělou práci při zastávkách v boxech, jel jsem na dobré strategii a díky tomu jsem mohl získat body. Nečekal jsem, že si zazávodím v F1 už tuto sezónu a děkuji Toyotě za tuto příležitost. Mým cílem bylo dokončit na bodech, ale jsem trochu překvapený, že jsem se dostal až mezi nejlepších šest. Je to fantastický výsledek a jsem velmi šťastný.Jarno Trulli, 7.Nebyl to pro mě snadný závod. Měl jsem dobrý start a bojoval s jezdci BMW v prvních kolech, takže jsem si to užil, ale měl jsem nějaké problémy s přilnavostí. Během stintu mi odešly zadní pneumatiky a musel jsem začít brzdit dříve. Tlačil jsem na to a podařilo se mi zvládnou několik dobrých kol a mohl jsem bojovat v první šestce. Na konec jsem sedmý, což není špatné a pro tým je to také docela dobré. Zřejmě jel Kamui opravdu dobře a jsem za něj velmi rád: zasloužil si to.
Liam Lawson hodnotí svůj start do sezóny 2025 jako slabý, když po čtyřech závodech stále nemá žádné body, přičemž technické problémy a penalizace mu ztěžují šance na lepší umístění. I přesto zůstává optimistický a věří, že s vyhnutím se dalším chybám a zlepšením stability na trati přijdou lepší výsledky.
Lewis Hamilton dojel v Miami až osmý a jeho závod poznamenaly napjaté rádiové výměny i nejistota v taktice. Podle novináře Ferreta však vztahy ve Ferrari zůstávají harmonické a napětí mezi jezdci je přirozené vzhledem k jejich ambicím.
Lewis Hamilton čelí kritice za své rádiové komentáře během Velké ceny Miami, které rozladily tým Ferrari i veřejnost. Podle bývalého pilota F1 Ralfa Schumachera měl britský jezdec projevit více pokory a omluvit se, místo aby vše shazoval na sarkasmus.
George Russell letos podává silné výkony a drží se na čtvrtém místě šampionátu, přesto Mercedes zatím neprodloužil jeho smlouvu, která vyprší na konci roku 2025. Spekuluje se, že tým vyčkává kvůli možné dostupnosti Maxe Verstappena.
Andrea Kimi Antonelli v debutové sezóně F1 ukazuje svůj talent, když v Miami dvakrát kvalifikoval výše než George Russell, ale v závodě opět podlehl. Týmový šéf Toto Wolff věří v jeho potenciál a zaměřuje se na zlepšení závodního tempa a správy pneumatik.
Aston Martin očekává vylepšení od Imoly, ale zůstává obezřetný a drží se dlouhodobého plánu. Alonso dál opakuje cíl stát se mistry světa v roce 2026, zatímco Cowell hájí strategii jako součást širší vize.
Damon Hill zpochybňuje, jak dlouho Max Verstappen vydrží u Red Bullu, pokud se změní dynamika týmu nebo výkonnost vozu. Podle něj bude rozhodující, zda pro něj Red Bull zůstane dostatečně motivující výzvou.
Ferrari doufalo v boj o titul, místo toho řeší výkyvy formy a limity vozu. Klíčová bude trojice závodů, hlavně Barcelona s očekávanými vylepšeními.
Max Verstappen se v pátek pokusil o tajný test na Nürburgringu pod jménem „Franz Hermann“, ale jeho identitu fanoušci i fotografové rychle odhalili. Z tichého výjezdu s týmem Verstappen.com Racing se tak stala nečekaná mediální událost.
Sergio Pérez zůstává středem pozornosti. O jeho služby pro rok 2026 usilují kromě Cadillacu, další dva týmy a návrat na startovní rošt je reálnou možností.
Toto Wolff zmírnil svůj postoj k chystaným změnám pravidel pro motory v roce 2026 a místo kritiky vyzývá k otevřenosti. Podle něj by měla F1 zvážit úpravy, pokud povedou k lepšímu výsledku pro celý sport.
Oscar Piastri letos udělal výrazný výkonnostní skok díky zásadnímu zlepšení v práci s pneumatikami. Podle šéfa McLarenu Andrey Stelly je právě tato dovednost klíčová pro jeho schopnost držet krok s elitou.