TOYOTA - REVIEW; Toyota v posledním závodě bodovala oběma vozy. Zvláštní pochvalu se zaslouží nováček Kobayashi, který předvedl fantastický výkon a nepřímo si tím řekl o místo závodního pilota pro rok 2010. Trulli si stěžoval na problémy s pneumatikami.
Kamui Kobajaši, 6. Byl to pro mě opravdu dobrý závod. Na startu jsem předjel Raikkonena a to pro mě bylo ve finále velice důležité, protože by bylo těžké dokončit mezi nejlepšími šesti, kdybych za ním v první části závodu uvízl. Byl jsem si jist, že se můžu poprat o body a mým cílem bylo jet dostatečně rychle. Tým odvedl skvělou práci při zastávkách v boxech, jel jsem na dobré strategii a díky tomu jsem mohl získat body. Nečekal jsem, že si zazávodím v F1 už tuto sezónu a děkuji Toyotě za tuto příležitost. Mým cílem bylo dokončit na bodech, ale jsem trochu překvapený, že jsem se dostal až mezi nejlepších šest. Je to fantastický výsledek a jsem velmi šťastný.Jarno Trulli, 7.Nebyl to pro mě snadný závod. Měl jsem dobrý start a bojoval s jezdci BMW v prvních kolech, takže jsem si to užil, ale měl jsem nějaké problémy s přilnavostí. Během stintu mi odešly zadní pneumatiky a musel jsem začít brzdit dříve. Tlačil jsem na to a podařilo se mi zvládnou několik dobrých kol a mohl jsem bojovat v první šestce. Na konec jsem sedmý, což není špatné a pro tým je to také docela dobré. Zřejmě jel Kamui opravdu dobře a jsem za něj velmi rád: zasloužil si to.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.