TOYOTA - REVIEW; Toyota v posledním závodě bodovala oběma vozy. Zvláštní pochvalu se zaslouží nováček Kobayashi, který předvedl fantastický výkon a nepřímo si tím řekl o místo závodního pilota pro rok 2010. Trulli si stěžoval na problémy s pneumatikami.
Kamui Kobajaši, 6. Byl to pro mě opravdu dobrý závod. Na startu jsem předjel Raikkonena a to pro mě bylo ve finále velice důležité, protože by bylo těžké dokončit mezi nejlepšími šesti, kdybych za ním v první části závodu uvízl. Byl jsem si jist, že se můžu poprat o body a mým cílem bylo jet dostatečně rychle. Tým odvedl skvělou práci při zastávkách v boxech, jel jsem na dobré strategii a díky tomu jsem mohl získat body. Nečekal jsem, že si zazávodím v F1 už tuto sezónu a děkuji Toyotě za tuto příležitost. Mým cílem bylo dokončit na bodech, ale jsem trochu překvapený, že jsem se dostal až mezi nejlepších šest. Je to fantastický výsledek a jsem velmi šťastný.Jarno Trulli, 7.Nebyl to pro mě snadný závod. Měl jsem dobrý start a bojoval s jezdci BMW v prvních kolech, takže jsem si to užil, ale měl jsem nějaké problémy s přilnavostí. Během stintu mi odešly zadní pneumatiky a musel jsem začít brzdit dříve. Tlačil jsem na to a podařilo se mi zvládnou několik dobrých kol a mohl jsem bojovat v první šestce. Na konec jsem sedmý, což není špatné a pro tým je to také docela dobré. Zřejmě jel Kamui opravdu dobře a jsem za něj velmi rád: zasloužil si to.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.
Charles Leclerc si na Velké ceně Rakouska vyjel třetí místo, čímž potvrdil svou stabilní formu v aktuální sezóně. Jeho výkon opět ukázal, že je jedním z hlavních adeptů na špičkové příčky v šampionátu.