Dvojnásobný mistr světa F1, Fin Mika Häkkinen radí svému bývalému týmu McLaren, aby nehledat nového pilota a raději si udržel toho současného, jeho krajana Heikkiho Kovalainena.
Bývalý pilot McLarenu se tvářil překvapeně, když slyšel, že tým hledá nového jezdce. "Oni hledají pilota? Vážně? To jsem vůbec nevěděl," půl vážně, půl žertem řekl Häkkinen, mistr světa z let 1998 a 1999.
McLaren je dlouhodobě nespokojený s výkony Kovalainena a rád by vedle loňského mistra světa Lewise Hamiltona viděl někoho jiného.
"Když se podíváte na výkony Hamiltona a Heikkiho, nejsou to jen černé a bílé výsledky. Myslím, že oba dva odvádějí skvělou práci. Proč by tým hledal jiného jezdce?" divil se Häkkinen, který soudí, že Kovalainenův přínos pro tým je nedoceněný. "Nikdy to není dílem jednoho člověka, úspěch vždycky dělá týmová práce."
Hlavním kandidátem na místo, které zřejmě bude muset opustit Kovalainen, je další Fin, mistr světa z roku 2007 Kimi Räikkönen, který předčasně odchází z týmu Ferrari. V italské stáji ho nahradí Španěl Fernando Alonso.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.