Velká cena Velké Británie F1 se příští rok neuskuteční v Donington Parku, jak bylo v plánu, šéf F1 Bernie Ecclestone však prohlásil, že vedení okruhu nehrozí za nepřipravenost finanční postih.
Konečný termín, do něhož měl okruh Donington Park vyřešit své finanční problémy a získat 135 milionů liber potřebných pro dokončení infrastruktury, vypršel v pondělí odpoledne a Velká cena Velké Británie 2010 se už ani neobjevuje na webové stránce okruhu. Majitel komerčních práv na F1 Bernie Ecclestone měl s vedením Donington Parku podepsanou smlouvu na příštích sedmnáct let, ale penalizovat už tak zadlužený okruh nehodlá.
"Žádná penalizace nebude," řekl Ecclestone a dodal, že nelituje, že sedmnáctiletou smlouvu uzavřel. "Pokud by byli dodrželi, co slíbili, a co bylo ve smlouvě, byl by to dobrý závod," dodal.
Ecclestone tak musel zahájit jednání s konkurečním okruhem v Silverstone, který pořádal britskou GP dosud. Okruh vlastní Britský klub závodních pilotů. "Jsem optimista, věřím, že se dohodneme," řekl bývalý mistr světa Damon Hill, který je prezidentem klubu. "Kontrakt můžeme uzavřít na jakoukoli kombinaci let," doplnil Hill.
Donington navíc ztratil také pořadatelství závodů MotoGP, které se také budou konat v Silvestone.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.