Německý pilot F1 Nick Heidfeld by mohl získat prominentní angažmá v britském týmu McLaren, jehož šéf Martin Whitmarsh se nechal slyšet, že Heidfeld je nejpodceňovanější ze všech současných jezdců.
"Nick je nedoceněný, je nejpodceňovanější ze všech pilotů," řekl Whitmarsh. Šéf motorsportu automobilky Mercedes Norbert Haug s tím souhlasí. "Víc než deset let podává velmi dobré a stabilní výkony," připomněl Haug.
Podle Bildu by to mohlo znamenat, že Heidfeld, který je nyní, po ohlášeném odchodu BMW z F1, bez smlouvy, zamíří do stáje McLaren. Nejvážnějším kandidátem na kokpit u "stříbrných šípů" je sice Fin Kimi Räikkönen, ale objevily se spekulace, že jeho možnou přítomností není nadšená hlavní hvězda týmu, dosud ještě úřadující mistr světa 2008 Lewis Hamilton.
Heidfeld debutoval v F1 v roce 2000 v týmu Prost a jezdil i za Sauber, Jordan, Williams a naposledy za BMW Sauber, ale nikdy nevyhrál závod. Němec je také kandidátem na místo ve stáji Renault, kde by měl nahradit nevýrazného Romaina Grosjeana, který byl oblíbencem bývalého šéfa stáje Flavia Britatoreho. Renault už oznámil, že jedním z jeho pilotů pro příští rok bude Polák Robert Kubica, nynější stájový kolega Nicka Heidfelda.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.