Nelson Piquet starší v rozhovoru pro italskou Gazzettu dello Sport kritizoval Flavia Briatoreho za jeho chování k jeho synovy a vytýkal mu jeho praktiky. Uvedl také, že měl Nelson Piquet junior možnost závodit za Toro Rosso, ale nevyužil ji a závodil i v roce 2009 za Renault.
„On si to zaslouží,“ nešetřil Piquet starší hned kraje Briatoreho. „Předpokládám, že to nebyla jeho přímo jeho myšlenka, ale nechat mladého řidiče něco takového udělat je hrozné. Nesmí se už na závodech objevit.“„Měl jsem skvělou kariéru a předtím, než můj syn přišel do F1, vyhrál v každé třídě. Svěřil jsem ho do rukou Briatoremu a první rok nebyl zase tak špatný.“„Rok 2009 byl od začátku katastrofa, které začala nedostatkem testování během zimy. Když minulý rok udělal tu havárii v Singapuru, právě tady na Interlagos jsem o tom řekl Charliemu Whitingovi,“ pokračoval Brazilec. „Řekl mi, že buď musí existovat přesvědčivý důkaz, nebo musí Nelsinho učinit písemné prohlášení, jinak nemůže začít vyšetřování.“Piquet starší dále řekl, že jeho syn měl možnost odejít už před rokem 2009. „Byl to Briatore, kdo usiloval o prodloužení smlouvy. Já jsem už nechtěl nechat Nelsineho závodit za Renault. Už jsem pro něj společně s Gerhardem Bergerem dokonce našel místo u Toro Rosso.“„Ale Nelsinho chtěl zůstat u Renaultu i v roce 2009, protože existovala šance, že Alonso odejde do Ferrari. Briatore ho přesvědčil. Ve smlouvě měl však klauzuli, že pokud nezíská v polovině sezóny 40% bodů co nastřádá Alonso, může být smlouva ukončena.“
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.