Christian Klien připustil, že je v kontaktu se třemi týmy ohledně místa závodního pilota v příštím roce. V současné době záložní jezdec BMW jel naposledy závod F1 v roce 2006. Rakušan ale doufá, že s novými týmy by mohl sehnat místo závodního pilota.
Christian si odbyl svůj debut v F1 s dnes již neexistující stájí Jaguar. Místo mu tehdy zajistil jeho dlouholetý sponzor, Red Bull. Vydržel zde téměř celou sezonu, na poslední tři Grand Prix ho nahradil Robert Doornbos. Klien po roce získávání zkušeností v Jaguáru převlékl overal a stal se po bodu zkušeného a rychlého Davida Coultharda druhým jezdcem Red Bullu. O místo přišel až po sezoně 2006, kdy jej nahradil Mark Webber.
Při vzniku Red Bull Racingu s Coulthardem a Liuzzim
“Zatím jediné, co mohu prozradit, je to, že mě kontaktovaly tři týmy. Neustále s těmito třemi týmy jednáme, ale zatím je stále moc brzy na to, abychom mohli mluvit o nějaké smlouvě. Chtěl bych získat dlouhodobější kontrakt. Budoucí perspektiva je pro mne daleko důležitější než rychle uzavřený kontrakt, který po roce skončí. Je mi teprve 26 a jsem si jistý, že mě v F1 ještě několik let čeká,“ říká sebejistě Rakušan.
V BMW se moc nesvezl
Christian říká, že jedná pouze s týmy, které mají seriózní zájem, dobře však ví, že se nemá říkat „hop, dokud nepřeskočíš“. „Čas, kdy by došlo k oznámení případné spolupráce, není až tak důležitý. Sezona bude ještě trvat další dva týdny a spousta týmu navíc bude připravena testovat nové stroje až před koncem roku.“
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.