Paddy Lowe nesouhlasí s názorem, že zákaz dotankovávání v závodech platný od příští sezóny by je měl učinit nudné. Podle šéfa inženýrů McLarenu dokonce může vést k zastávkám navíc díky tomu, že nedokážeme přesně odhadnout vlivy velkého množství paliva.
"Je to hodně velká výzva, která vyžaduje strašně moc úsilí všech týmů k tomu, aby ji zvládli - od skutečného návrhu palivové nádrže ve voze přes nárazuvzdornost monopostu až po volbu strategie," vysvětluje Lowe.
"Věřím, že závody budou příští rok dosti odlišné. Někdo říká méně zajímavé. Já o tom nejsem přesvědčený. Myslím, že máme důvody, proč je můžeme očekávat velmi zábavné. Vozy budou úplně jiné, co se týče hmotnosti na začátku a konci závodů. V současnosti pozorujeme lineární zhoršení časů na kolo při přidání hmotnosti; dostaneme se do sféry, kdy budeme mít zcela odlišné stroje, když do nich nalijeme 160 kg benzínu."
"Dalším faktorem budou pneumatiky. Podle Bridgestonu pneumatiky vydrží 200 km. Není jasné, co se stane, když ujedete delší vzdálenost. Závod obvykle měří přes 300 km, takže bude zajímavé sledovat, jak jezdci využijí různé pneumatiky, a neměli bychom vyloučit, že pravidla - ne jako před rokem 1994, kdy se také nesmělo tankovat - budou vyžadovat jednu změnu pneumatik: že budete muset odjezdit něco na měkčí i tvrdší směsi."
"Je možné, že konstrukce pneumatik přinese dobrodružství v podobě jejich ještě častější výměny. Někteří předpokládají, že se pojede jen na jednu zastávku kvůli nim, ale je dost možné, že pneumatiky budou v závodě ztrácet výkonnost natolik, že bude potřeba zajet do boxů více než jednou, obzvláště v některých závodech."
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.