Předposlední závod letošní sezóny je za rohem. Bridgestone přiveze na okruh, kde se bude jezdit proti směru hodinových ručiček střední a super-měkkou směs. Tuto alokaci pneumatik uvidíme v této sezóně naposledy.
Stejné sady Bridgestone přivezl letos již do Austrálie, Číny, Bahrajnu a Německa. O nástrahách brazilského okruhu se zmiňuje šéf vývoje závodních pneumatik Bridgestone - Hirohide Hamašima: "Interlagos je velmi náročný a zajímavý okruh. První zatáčka na konci dlouhé rovinky je z kopce, což znamená, že je obtížné trefit správně brzdný bod. Očekáváme, že zde dojde k pár předjetím a také zablokováním kol, což může pneumatiky poškodit.
Povrch okruhu je zpočátku obvykle velmi špinavý, ale během víkendu se hodně zlepšuje. A jak jsme viděli loni, počasí zde může být velkou výzvou pro týmy."
Na co se Bridgestone hlavně zaměřuje z hlediska výkonnosti pneumatik? "Interlagos je okruhem, kde je prioritou vysoká přilnavost. V našich pneumatikách je rozdíl v tvrdosti, takže týmy budou muset odvést co nejlepší práci vzhledem k oběma sadám, což také umožní mnoho strategických variant. Tradičně bychom se zde měli setkávat s velkým drolením kvůli zpočátku prašnému povrchu a zatáčkovité vnitřní části. Letos to ale nebude představovat až takový problém, protože slicky jsou vůči drolení odolnější než drážkované pneumatiky, na nichž jsme zde jezdili dříve," dodává Hamašima.
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.
McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.
George Russellovi končí smlouva u Mercedesu na konci sezony. Stále silnější spekulace naznačují, že by ho mohl nahradit Max Verstappen, pokud opustí Red Bull.
Max Verstappen odstoupil z Velké ceny Rakouska už v prvním kole po kolizi s nováčkem Antonellim. Místo aby šel za novináři a k týmu, sledoval raději 24hodinovku ve Spa, kde jeho tým vyhrál třídu Gold Cup.
Yuki Tsunoda zaznamenal v Rakousku svůj nejhorší závod, kdy ho výrazně zpomalila degradace pneumatik a nedokázal najít příčinu propadu. Tým Red Bull i Christian Horner varují, že je potřeba rychle situaci řešit kvůli velkému rozdílu v tempu oproti Verstappenovi.
Ačkoliv má Max Verstappen platný kontrakt s Red Bullem až do roku 2028, jeho jméno se v souvislosti s Mercedesem objevuje stále častěji. Opakované náznaky i zákulisní debaty znovu rozdmýchaly otázku, zda by čtyřnásobný šampion mohl změnit barvy dříve, než by kdokoli čekal.
Lewis Hamilton usiluje o rekordní osmý titul mistra světa. Podle Bernieho Ecclestona však nemá v letošní sezóně příliš velké šance.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.