Předposlední závod letošní sezóny je za rohem. Bridgestone přiveze na okruh, kde se bude jezdit proti směru hodinových ručiček střední a super-měkkou směs. Tuto alokaci pneumatik uvidíme v této sezóně naposledy.
Stejné sady Bridgestone přivezl letos již do Austrálie, Číny, Bahrajnu a Německa. O nástrahách brazilského okruhu se zmiňuje šéf vývoje závodních pneumatik Bridgestone - Hirohide Hamašima: "Interlagos je velmi náročný a zajímavý okruh. První zatáčka na konci dlouhé rovinky je z kopce, což znamená, že je obtížné trefit správně brzdný bod. Očekáváme, že zde dojde k pár předjetím a také zablokováním kol, což může pneumatiky poškodit.
Povrch okruhu je zpočátku obvykle velmi špinavý, ale během víkendu se hodně zlepšuje. A jak jsme viděli loni, počasí zde může být velkou výzvou pro týmy."
Na co se Bridgestone hlavně zaměřuje z hlediska výkonnosti pneumatik? "Interlagos je okruhem, kde je prioritou vysoká přilnavost. V našich pneumatikách je rozdíl v tvrdosti, takže týmy budou muset odvést co nejlepší práci vzhledem k oběma sadám, což také umožní mnoho strategických variant. Tradičně bychom se zde měli setkávat s velkým drolením kvůli zpočátku prašnému povrchu a zatáčkovité vnitřní části. Letos to ale nebude představovat až takový problém, protože slicky jsou vůči drolení odolnější než drážkované pneumatiky, na nichž jsme zde jezdili dříve," dodává Hamašima.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.