Předposlední závod letošní sezóny je za rohem. Bridgestone přiveze na okruh, kde se bude jezdit proti směru hodinových ručiček střední a super-měkkou směs. Tuto alokaci pneumatik uvidíme v této sezóně naposledy.
Stejné sady Bridgestone přivezl letos již do Austrálie, Číny, Bahrajnu a Německa. O nástrahách brazilského okruhu se zmiňuje šéf vývoje závodních pneumatik Bridgestone - Hirohide Hamašima: "Interlagos je velmi náročný a zajímavý okruh. První zatáčka na konci dlouhé rovinky je z kopce, což znamená, že je obtížné trefit správně brzdný bod. Očekáváme, že zde dojde k pár předjetím a také zablokováním kol, což může pneumatiky poškodit.
Povrch okruhu je zpočátku obvykle velmi špinavý, ale během víkendu se hodně zlepšuje. A jak jsme viděli loni, počasí zde může být velkou výzvou pro týmy."
Na co se Bridgestone hlavně zaměřuje z hlediska výkonnosti pneumatik? "Interlagos je okruhem, kde je prioritou vysoká přilnavost. V našich pneumatikách je rozdíl v tvrdosti, takže týmy budou muset odvést co nejlepší práci vzhledem k oběma sadám, což také umožní mnoho strategických variant. Tradičně bychom se zde měli setkávat s velkým drolením kvůli zpočátku prašnému povrchu a zatáčkovité vnitřní části. Letos to ale nebude představovat až takový problém, protože slicky jsou vůči drolení odolnější než drážkované pneumatiky, na nichž jsme zde jezdili dříve," dodává Hamašima.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.
Max Verstappen si suverénně zajistil pole position pro Velkou cenu USA, když porazil Landa Norrise. Oscar Piastri tentokrát nestačil ani na top 3.
Max Verstappen ovládl chaotický sprint před Velkou cenou USA 2025. Oba jezdci McLarenu přitom skončili hned v první zatáčce po úvodní kolizi.
Nico Hülkenberg překvapil výborným výkonem a zajistil si nejlepší startovní pozici sezóny ve Sprintu během víkendu Velké ceny USA.
Fernando Alonso si v kvalifikaci na okruhu Circuit of the Americas připsal jedno ze svých nejlepších letošních umístění. Přestože jej čeká náročný závodní víkend, zůstává odhodlaný a motivovaný bojovat.
Andrea Stella po sprintové kvalifikaci v Austinu naznačuje, že McLaren skrývá určité trumfy, které by mohly použít v následujícím závodě.
Zatímco McLaren drží pod pokličkou detaily ohledně „důsledků“, které čekají Landa Norrise, Martin Brundle poskytl svůj pohled na možné scénáře.
Laurent Mekies přiznal, že tým udělal chybu ve strategii výjezdů na trať a zdůraznil, že Yuki Tsunoda si zaslouží omluvu.
Lewis Hamilton působil zklamaně poté, co sprintová kvalifikace na Velkou cenu USA znovu odhalila přetrvávající potíže týmu Ferrari.