Nick Heidfeld přiznal zklamání z vývoje posledních událostí, kdy se o jeho týmového kolegu mohly týmy málem poprat a nakonec jej získal Renault, zatímco on má problémy sehnat místo pro příští sezónu.
Kubica je velmi ceněný, ačkoliv získal pouze 9 bodů v letošní sezóně proti Heidfeldovým 15. V kvalifikacích byl Polák jen o něco málo úspěšnější v kvalifikacích - Heidfelda porazil 8 x, porážku naopak utrpěl 7 x. V posledních závodech se Němec ovšem viditelně zlepšil a s novým vozem je úspěšnější - od své domácí Velké ceny má vítězné kvalifikační skóre dokonce 5:2 a v průměru letošní sezóny by stál na roštu v každém závodě o půl pozice výše (11,4) než jeho týmový kolega (11,9).
Vzhledem k tomu je až nepochopitelná přemíra zájmu o Kubicovy služby a přehlížení Heidfelda, který to vnímá jako křivdu. Pro Auto Motor und Sport prohlásil: "Z pohledu vnímání veřejnosti jsem za piloty, kteří nejsou tak dobří jako já."
Je pravda, že v loňské sezóně se Němec s monopostem BMW Sauber dost trápil, v roce 2007 však Kubicu jasně předčil: "V roce 2007 jsem byl rychlejší než Robert, teď je tomu stejně. Všichni se však dívají na výsledky z roku 2008. Očekával bych, že ve Formuli 1 převládne logika, ale žel image není jen otázkou čísel."
Heidfeld dále potvrdil, že se mu zatím nepodařilo zajistit si místo pro příští rok, ale pár možností přeci jen má, jak přiznal. Obecně se má za to, že by mohl pokračovat v BMW, podaří-li se to novému kupci - Qadbaku - dotáhnout na startovní rošt do Bahrajnu, kde v březnu začne nová sezóna.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.