Nick Heidfeld přiznal zklamání z vývoje posledních událostí, kdy se o jeho týmového kolegu mohly týmy málem poprat a nakonec jej získal Renault, zatímco on má problémy sehnat místo pro příští sezónu.
Kubica je velmi ceněný, ačkoliv získal pouze 9 bodů v letošní sezóně proti Heidfeldovým 15. V kvalifikacích byl Polák jen o něco málo úspěšnější v kvalifikacích - Heidfelda porazil 8 x, porážku naopak utrpěl 7 x. V posledních závodech se Němec ovšem viditelně zlepšil a s novým vozem je úspěšnější - od své domácí Velké ceny má vítězné kvalifikační skóre dokonce 5:2 a v průměru letošní sezóny by stál na roštu v každém závodě o půl pozice výše (11,4) než jeho týmový kolega (11,9).
Vzhledem k tomu je až nepochopitelná přemíra zájmu o Kubicovy služby a přehlížení Heidfelda, který to vnímá jako křivdu. Pro Auto Motor und Sport prohlásil: "Z pohledu vnímání veřejnosti jsem za piloty, kteří nejsou tak dobří jako já."
Je pravda, že v loňské sezóně se Němec s monopostem BMW Sauber dost trápil, v roce 2007 však Kubicu jasně předčil: "V roce 2007 jsem byl rychlejší než Robert, teď je tomu stejně. Všichni se však dívají na výsledky z roku 2008. Očekával bych, že ve Formuli 1 převládne logika, ale žel image není jen otázkou čísel."
Heidfeld dále potvrdil, že se mu zatím nepodařilo zajistit si místo pro příští rok, ale pár možností přeci jen má, jak přiznal. Obecně se má za to, že by mohl pokračovat v BMW, podaří-li se to novému kupci - Qadbaku - dotáhnout na startovní rošt do Bahrajnu, kde v březnu začne nová sezóna.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.