Nick Heidfeld přiznal zklamání z vývoje posledních událostí, kdy se o jeho týmového kolegu mohly týmy málem poprat a nakonec jej získal Renault, zatímco on má problémy sehnat místo pro příští sezónu.
Kubica je velmi ceněný, ačkoliv získal pouze 9 bodů v letošní sezóně proti Heidfeldovým 15. V kvalifikacích byl Polák jen o něco málo úspěšnější v kvalifikacích - Heidfelda porazil 8 x, porážku naopak utrpěl 7 x. V posledních závodech se Němec ovšem viditelně zlepšil a s novým vozem je úspěšnější - od své domácí Velké ceny má vítězné kvalifikační skóre dokonce 5:2 a v průměru letošní sezóny by stál na roštu v každém závodě o půl pozice výše (11,4) než jeho týmový kolega (11,9).
Vzhledem k tomu je až nepochopitelná přemíra zájmu o Kubicovy služby a přehlížení Heidfelda, který to vnímá jako křivdu. Pro Auto Motor und Sport prohlásil: "Z pohledu vnímání veřejnosti jsem za piloty, kteří nejsou tak dobří jako já."
Je pravda, že v loňské sezóně se Němec s monopostem BMW Sauber dost trápil, v roce 2007 však Kubicu jasně předčil: "V roce 2007 jsem byl rychlejší než Robert, teď je tomu stejně. Všichni se však dívají na výsledky z roku 2008. Očekával bych, že ve Formuli 1 převládne logika, ale žel image není jen otázkou čísel."
Heidfeld dále potvrdil, že se mu zatím nepodařilo zajistit si místo pro příští rok, ale pár možností přeci jen má, jak přiznal. Obecně se má za to, že by mohl pokračovat v BMW, podaří-li se to novému kupci - Qadbaku - dotáhnout na startovní rošt do Bahrajnu, kde v březnu začne nová sezóna.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.