Nick Heidfeld přiznal zklamání z vývoje posledních událostí, kdy se o jeho týmového kolegu mohly týmy málem poprat a nakonec jej získal Renault, zatímco on má problémy sehnat místo pro příští sezónu.
Kubica je velmi ceněný, ačkoliv získal pouze 9 bodů v letošní sezóně proti Heidfeldovým 15. V kvalifikacích byl Polák jen o něco málo úspěšnější v kvalifikacích - Heidfelda porazil 8 x, porážku naopak utrpěl 7 x. V posledních závodech se Němec ovšem viditelně zlepšil a s novým vozem je úspěšnější - od své domácí Velké ceny má vítězné kvalifikační skóre dokonce 5:2 a v průměru letošní sezóny by stál na roštu v každém závodě o půl pozice výše (11,4) než jeho týmový kolega (11,9).
Vzhledem k tomu je až nepochopitelná přemíra zájmu o Kubicovy služby a přehlížení Heidfelda, který to vnímá jako křivdu. Pro Auto Motor und Sport prohlásil: "Z pohledu vnímání veřejnosti jsem za piloty, kteří nejsou tak dobří jako já."
Je pravda, že v loňské sezóně se Němec s monopostem BMW Sauber dost trápil, v roce 2007 však Kubicu jasně předčil: "V roce 2007 jsem byl rychlejší než Robert, teď je tomu stejně. Všichni se však dívají na výsledky z roku 2008. Očekával bych, že ve Formuli 1 převládne logika, ale žel image není jen otázkou čísel."
Heidfeld dále potvrdil, že se mu zatím nepodařilo zajistit si místo pro příští rok, ale pár možností přeci jen má, jak přiznal. Obecně se má za to, že by mohl pokračovat v BMW, podaří-li se to novému kupci - Qadbaku - dotáhnout na startovní rošt do Bahrajnu, kde v březnu začne nová sezóna.
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.