 
            Bernie Ecclestone pochybuje o tom, že Donning park bude včas připraven hostit Velkou cenu Velké Británie 2010. Organizátoři dostali ultimátum do konce tohoto týdne, aby prokázali, že mají dostatek financí na dokončení komplexní přestavby nutné pro pořádání závodu F1.
Ecclestone dal najevo, že okruh zatím úplně neodepsal. Na otázků novinářů z Daily Telegraph, zda už vypršelo poslední ultimátum, odpověděl: „Počkejte si do pondělí, než napíšete pravdu.“ Dodal však, že je ohledně Donningtonu velmi pesimistický.
„Není to dobré, že?“ citoval Ecclestona list The Times. „I kdyby měli peníze, nemohu zjistit, jestli to bude včas připravené. Je to velké zklamání, protože jsme čekali, že by se to mohlo stát, ale oni nemohou neustále překračovat závazná data, Pořád za námi mohou přijít a říct, že mají peníze, ale není možné, aby byl takhle pozdě okruh dobudován. Zdá se, že budeme muset začít plánovat od začátku.“
Donnington má sedmnáctiletý kontrakt na pořádání britské velké ceny, Musí ale udělat zásadní změny v infrastruktuře, přístupu a zázemí paddocku, změn by měl doznat i okruh. Práce už letos začaly, ale byly několikrát zpožděny problémy s plánováním a financemi. Zatím se zdaleka nechýlí ke konci.
Ecclestone už dříve zmínil možnost, že pokud nebude Donnington včas připraven, pojede se britská velká cena na Silverstonu. Tato informace potěšila většinu domácích fanoušků, kteří nemohou držiteli komerčních práv přesun jejich tradiční velké ceny odpustit.
Datum Velké ceny Velké Británie je prozatím stanoveno na 11.června.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.