Bernie Ecclestone pochybuje o tom, že Donning park bude včas připraven hostit Velkou cenu Velké Británie 2010. Organizátoři dostali ultimátum do konce tohoto týdne, aby prokázali, že mají dostatek financí na dokončení komplexní přestavby nutné pro pořádání závodu F1.
Ecclestone dal najevo, že okruh zatím úplně neodepsal. Na otázků novinářů z Daily Telegraph, zda už vypršelo poslední ultimátum, odpověděl: „Počkejte si do pondělí, než napíšete pravdu.“ Dodal však, že je ohledně Donningtonu velmi pesimistický.
„Není to dobré, že?“ citoval Ecclestona list The Times. „I kdyby měli peníze, nemohu zjistit, jestli to bude včas připravené. Je to velké zklamání, protože jsme čekali, že by se to mohlo stát, ale oni nemohou neustále překračovat závazná data, Pořád za námi mohou přijít a říct, že mají peníze, ale není možné, aby byl takhle pozdě okruh dobudován. Zdá se, že budeme muset začít plánovat od začátku.“
Donnington má sedmnáctiletý kontrakt na pořádání britské velké ceny, Musí ale udělat zásadní změny v infrastruktuře, přístupu a zázemí paddocku, změn by měl doznat i okruh. Práce už letos začaly, ale byly několikrát zpožděny problémy s plánováním a financemi. Zatím se zdaleka nechýlí ke konci.
Ecclestone už dříve zmínil možnost, že pokud nebude Donnington včas připraven, pojede se britská velká cena na Silverstonu. Tato informace potěšila většinu domácích fanoušků, kteří nemohou držiteli komerčních práv přesun jejich tradiční velké ceny odpustit.
Datum Velké ceny Velké Británie je prozatím stanoveno na 11.června.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.