FERRARI - REVIEW; Je známo, že Ferrari již svůj vůz nevyvíjí. Kimi Räikkönen ziskem čtvrtého místa ještě udržel svůj tým na třetím místě v Poháru konstruktérů. Uhájí ho ve zbývajících závodech?
Kimi Raikkonen, 4.Vůz dnes nebyl špatný, ale určitě ne dost rychlý na boj o podium. Čtvrté místo je užitečné z hlediska udržení týmu v boji o třetí místo v týmové soutěži, v posledních dvou závodech to ale bude těžké. Určitě udělám všechno, co bude v mých silách. Na startu jsem nemohl nikoho předjet, první zatáčka není daleko a já tak nedokázal využít KERS. V prvním stintu jsem to na tvrdých pneumatikách neměl lehké. Na měkkých to ale bylo o poznání lepší a já mohl stáhnout ztrátu na Heidfela a později v během zastávek v boxech předjet. Pak jsem ale uvízl v provozu za Buttonem. Na konci závodu už nebylo o co bojovat.Giancarlo Fisichella, 12.Ve voze jsem se cítil líp a myslím, že to bylo vidět, i když výsledek tomu nenasvědčuje. Dnes jsem mohl jet dobrým tempem, hlavně ve druhém stintu. Je škoda, že jsem ztratil jedno místo v boji s Kovalainenem. Dokázal jsem ho předjet v pit-lane, na výjezdu se ale přetáhl vedle mně. Nechal jsem mu jen kousek místa, ale stejně to využil. Na konci závodu jsem pak bojoval se Sutilem, který byl na svých měkkých gumách rychlý, zatímco já měl tvrdé: využil jsem KERS a ubránil se. Teď se koukám na Interlagos s větším sebevědomím. Bude důležité startovat ze trochu lepší pozice a konečně dojet v závodě na bodech.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.