Čím dál více připadá v úvahu možnost, že za několik dní oznámí polský jezdec svůj přestup do Renaultu. Pro Toyotu to znamená, že bude muset přehodnotit svá rozhodnutí a podívat se po jezdcích někde jinde.
Jak Timo Glock, tak i Jarno Trulli nemají uzavřený kontrakt na příští sezónu, nicméně i přes skvělý dnešní výsledek italského jezdce Howett přiznává, že ani přes tuto skutečnost není mezi prvními na seznamu možných jezdců pro příští sezónu.
„Vypadá to, že jsem pravděpodobně ztratili Roberta, takže se příští týden budeme muset podívat, co s tím nakonec uděláme. Jarno Trulli dnes odvedl skvělou práci, nicméně musíme se na to podívat z pohledu celé sezóny a vše znovu uvážit. Je to málo pravděpodobné, ale myslím, že nemůžeme nic vyloučit. Záleží na tom, jak se rozjede obchod s jezdci v příštích pár týdnech. Pokud někdo přijde a budeme se domnívat, že je pro nás lepší variantou, tak ho budeme muset vzít. Jarno dnes odvedl skvělou práci, ale stále potřebujeme o něco víc, pro naší jedničku,“ řekl Howett.
Tým má v kapse ještě jedno eso, a tím je alespoň teoretická šance dostat Kimiho Räikkönena. Toyota věří, že nakonec jeho podpis získá.
Jarno Trulli trvá na tom, že jeho výkon v Japonsku nebyl ovlivněn touhou udržet si místo v japonském týmu pro příští rok, i přesto je odhodlán pokračovat v F1 i svou čtrnáctou sezónu.
„Abych byl upřímný, nesnažím se udržet svou pozici v Toyotě. Nyní závodím pro Toyotu a závodím i pro sebe.“
Větší šanci zůstat v týmu má Timo Glock, který utrpěl v Japonsku nehodu. Howett potvrdil, že v posledních dvou závodech už ale bude opět závodit.
„Glock bude v Brazílii v pořádku,“ dodal šéf týmu, který je ještě stále v teoretické šanci na získání třetí pozice v poháru konstruktérů.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.