BMW SAUBER - REVIEW; Nick Heidfeld měl dnes velkou šanci na body, možná i na podiové umístění. Týmu ale nevyšla ani jedna ze strategií, proto si z Japonska odvážejí jen tři body.
Nick Heidfeld, 6.Dnes to pro mě nebyl zrovna šťastný den. Z výsledku jsem velmi zklamaný. Měli jsme na dosah čtvrté místo, to se ale změnilo zejména po druhém pit stopu, kde uvízla matice zadního kola. Ale celkově si nemohu stěžovat, tyto věci se občas stanou. Normálně míváme výborné pit stopy. Tady jsem daroval Kimimu svou pozici a na trať jsem se vrátil těsně za ním. Když vyjel safety car, tak jsem ztratil ještě jednu pozici na úkor Nica (Rosberga), který měl štěstí a natankoval ve správnou chvíli.“
Robert Kubica, 9.Celý víkend byl pro mě špatný. Včera jsem neměl šanci ukázat svou dobrou rychlost kvůli červeným vlajkám. Dnes jsem se zasekl v provozu hned několikrát. Navíc jsem ztratil dost času na záčátku, kdy jsem měl těžké a nedotáčivé auto. Jednu dobu jsem našel dobré tempo a byl jsem dost rychlý, když už jsem měl lehčí auto. Potom jsem měl ale zase smůlu v načasování prvního pit stopu, protože jsem tankoval po Nickovi (Heidfeldovi) a Kimi (Räikkönenovi), kteří se dostali přede mě. To mě stálo další čas. Také po výjezdu safety caru jsem byl opět v provozu a zasekl jsem se za Buttonem. V zatáčkách jsem byl rychlejší než on, ale nebyl jsem schopný jej předjet, protože mi chyběla dostatečná rychlost na rovinkách.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.
Kimi Antonelli měl letos v Mercedesu několik slabších chvil, ale postupně sbírá cenné zkušenosti. Max Verstappen přesto vyjádřil nováčkovi jasnou podporu.
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.