BMW SAUBER - REVIEW; Nick Heidfeld měl dnes velkou šanci na body, možná i na podiové umístění. Týmu ale nevyšla ani jedna ze strategií, proto si z Japonska odvážejí jen tři body.
Nick Heidfeld, 6.Dnes to pro mě nebyl zrovna šťastný den. Z výsledku jsem velmi zklamaný. Měli jsme na dosah čtvrté místo, to se ale změnilo zejména po druhém pit stopu, kde uvízla matice zadního kola. Ale celkově si nemohu stěžovat, tyto věci se občas stanou. Normálně míváme výborné pit stopy. Tady jsem daroval Kimimu svou pozici a na trať jsem se vrátil těsně za ním. Když vyjel safety car, tak jsem ztratil ještě jednu pozici na úkor Nica (Rosberga), který měl štěstí a natankoval ve správnou chvíli.“
Robert Kubica, 9.Celý víkend byl pro mě špatný. Včera jsem neměl šanci ukázat svou dobrou rychlost kvůli červeným vlajkám. Dnes jsem se zasekl v provozu hned několikrát. Navíc jsem ztratil dost času na záčátku, kdy jsem měl těžké a nedotáčivé auto. Jednu dobu jsem našel dobré tempo a byl jsem dost rychlý, když už jsem měl lehčí auto. Potom jsem měl ale zase smůlu v načasování prvního pit stopu, protože jsem tankoval po Nickovi (Heidfeldovi) a Kimi (Räikkönenovi), kteří se dostali přede mě. To mě stálo další čas. Také po výjezdu safety caru jsem byl opět v provozu a zasekl jsem se za Buttonem. V zatáčkách jsem byl rychlejší než on, ale nebyl jsem schopný jej předjet, protože mi chyběla dostatečná rychlost na rovinkách.
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.