TOYOTA – REVIEW; Za Toyotu dnes startoval pouze Jarno Trulli, Timo Glock sledoval start z garáže po včerejší nehodě. TItalovi se pro tým povedlo vybojovat skvělé druhé místo a co víc, těsný souboj s Lewisem Hamiltonem si hodně užíval.
Jarno Trulli, 2.Opravdu jsem si užil ´kvalifikační závod´s Lewisem, kdy jsem se k němu přibližoval. Nebylo to jednoduché. Po prvním pitstopu jsem ho těsně doháněl. Díky týmové strategii jsme ho dostali při poslední zastávce a pak už to pro mě bylo jednoduché, když nepočítám safety car. Myslel jsem, že restart pro mě bude obtížný s Lewisem těsně za sebou, ale znovu jsem se zvládl odtrhnout. I když jsem hodně chtěl vyhrát, dnes to bylo nemožné, protože Vettel byl nezastavitelný. Je to dvojitý výsledek, ze Singapuru jsme přijeli se skvělým druhým místem Tima. Dorazili jsme sem a auto bylo okamžitě konkurenceschopné. Tým je ve formuli jedna a dokazuje, že stále umí odvést dobrou práci. Jsou místa, na kterých musíme zapracovat, ale být na pódiu je fantastické . Je to výsledek celého týmu, inženýrů, pilotů, mechaniků. V týmu si užijeme spoustu legrace a odvedeme spoustu produktivní práce. Atmosféra je velmi příjemná.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.