Podle představitelů Toyoty je Timo Glock po havárii v dnešní kvalifikaci v pořádku a je možné, že se zúčastní zítřejšího závodu. V nemocnici zatím zůstává kvůli vyšetřením, která jsou podle Johna Howetta spíše preventivní.
Glock havaroval ve druhé části kvalifikace, když vyjel z poslední zatáčky před cílovou rovinkou a zabořil svůj monopost do zdi. Pilot nevystoupil sám, na místo přijel lékařský vůz a následně i sanitka, lékaři museli Němce z kokpitu vyprostit. Po prohlídce v lékařském centru na okruhu byl vrtulníkem přepraven do blízké nemocnice.
První zprávy z nemocnice hovoří o tom, že Glock utrpěl pouze dlouhý, mělký škrábanec na zadní straně levé nohy. Šéf Toyoty John Howett nicméně řekl, že stále čekají na výsledky rentgenu, než rozhodnou, zda zítřejší závod odjede Glock, nebo třetí jezdec Kobajaši.„Nevím, musíme počkat a uvidíme,“ citují Howetta novináři Autosportu. „Dnes se necítil moc dobře a musíme počkat do zítřejšího rána, ale doufáme. Podle toho, co zatím víme, je v pořádku. Zrentgenovali mu záda, protože si stěžoval na bolesti, ale nic se neukázalo. Rentgenem vyšetřili i jeho nohu a čekáme, co z toho vzejde, ale zatím se zdá, že to nic nebude. Má škrábanec dole na noze, ne moc hluboký, ale pořádně dlouhý. Je to preventivní, nic mu není.“
John HowettV případě, že Němec nebude úplně v pořádku, doufá Toyota, že jí soupeři umožní nasazení záložního jezdce Kobajašiho. Rozhodnutí záleží čistě na nich, protože podle pravidel není oprávněn závodit, jestliže se nezúčastnil sobotního tréninku. Kobajaši ale odjel oba páteční tréninky, když zaskakoval za nachlazeného Glocka. Proto Toyota věří, že by soupeři a stewardi jeho start dovolili. „Pokud Timo nebude moct, Kobajaši by nastoupil,“ řekl Howett. „Zatím je to nejasné. Stewardi by nám mohli udělit povolení ke startu, ale dnes nejel, takže musíme počkat a uvidíme, co řeknou.“
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.