Podle představitelů Toyoty je Timo Glock po havárii v dnešní kvalifikaci v pořádku a je možné, že se zúčastní zítřejšího závodu. V nemocnici zatím zůstává kvůli vyšetřením, která jsou podle Johna Howetta spíše preventivní.
Glock havaroval ve druhé části kvalifikace, když vyjel z poslední zatáčky před cílovou rovinkou a zabořil svůj monopost do zdi. Pilot nevystoupil sám, na místo přijel lékařský vůz a následně i sanitka, lékaři museli Němce z kokpitu vyprostit. Po prohlídce v lékařském centru na okruhu byl vrtulníkem přepraven do blízké nemocnice.
První zprávy z nemocnice hovoří o tom, že Glock utrpěl pouze dlouhý, mělký škrábanec na zadní straně levé nohy. Šéf Toyoty John Howett nicméně řekl, že stále čekají na výsledky rentgenu, než rozhodnou, zda zítřejší závod odjede Glock, nebo třetí jezdec Kobajaši.„Nevím, musíme počkat a uvidíme,“ citují Howetta novináři Autosportu. „Dnes se necítil moc dobře a musíme počkat do zítřejšího rána, ale doufáme. Podle toho, co zatím víme, je v pořádku. Zrentgenovali mu záda, protože si stěžoval na bolesti, ale nic se neukázalo. Rentgenem vyšetřili i jeho nohu a čekáme, co z toho vzejde, ale zatím se zdá, že to nic nebude. Má škrábanec dole na noze, ne moc hluboký, ale pořádně dlouhý. Je to preventivní, nic mu není.“
John HowettV případě, že Němec nebude úplně v pořádku, doufá Toyota, že jí soupeři umožní nasazení záložního jezdce Kobajašiho. Rozhodnutí záleží čistě na nich, protože podle pravidel není oprávněn závodit, jestliže se nezúčastnil sobotního tréninku. Kobajaši ale odjel oba páteční tréninky, když zaskakoval za nachlazeného Glocka. Proto Toyota věří, že by soupeři a stewardi jeho start dovolili. „Pokud Timo nebude moct, Kobajaši by nastoupil,“ řekl Howett. „Zatím je to nejasné. Stewardi by nám mohli udělit povolení ke startu, ale dnes nejel, takže musíme počkat a uvidíme, co řeknou.“
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.
Lewis Hamilton nezažívá ve Ferrari zrovna pohádkový příběh. Teď se k názoru Ralfa Schumachera přidal i bývalý jezdec Red Bullu, který se domnívá, že britský šampion by po sezoně 2025 mohl Formuli 1 definitivně opustit.