TORO ROSSO – REVIEW; Piloto Toro Rosso si dnes sami zkomplikovali život, když se obou podařilo havarovat v druhé části kvalifikace. Kvůli Alguersuarimu byla dokonce kvalifikace na začátku přerušena po tom, co havaroval v zatáčce Degner. Chyby se v závěru dopustil i Buemi, který zkomplikoval závěh druhé části spoustě pilotů, kteří buď své rychlé kolo byli nucení ukončit, nebo přeletět přes trosky jeho vozu.
Sebastien Buemi, 10.
Nejsem šťastný, měl jsem auto v Q3, ale po havárii jsem se nemohl zúčastnit. Je to velká škoda, protože to bylo teprve podruhé co jsem byl v Q3 a auto bylo dneska super. Měl jsem náskok, takže jsem asi ani nemusel vyjet na to poslední kolo. V Q1 po nehodě se mi podařilo auto přivést zpátky do boxů a nechat opravit, takže jsem se o to samé pokoušel i po té druhé havárii, protože z kokpitu nikdy nevíte jak moc rozsáhlé je poškození. V tom místě trati jsou vysoké obrubníky a když se jich dotknete, tak je prostě přeletíte. Doufám, že se mi v závodě povede zužitkovat rychlost vozu a odvděčit se tak za práci týmu, kterou musejí udělat.
Jaime Alguersuari, 15.
Před nehodou jsem tvrdě tlačil na pneumatiky. Ztratil jsem kontrolu a šel do zdi. Byl to celkem velký náraz. Auto vypadá velmi špatně, ale já jsem v pořádku. V rychlé zatáčce 9 jsem si věřil ,ale na tvrdých pneumatikách jsem zde najel na trávník a ztratil přilnavost. Obrubníky jsou tam příliš vysoké vzhledem k rychlosti kterou zatáčku projíždíme. Doufám, že se opravy obejdou bez výměny částí, za které bych dostal penalizaci. Věděli jsme, že to dnes bude obtížné, dnes ráno byl trénink poprvé na suchu a já jsem na téhle trati jel vůbec poprvé. Dopadlo to špatně, ale je zřejmé, že jsme se hnuli dopředu a já doufám, že budu mít dobrý závod. Omlouvám se, že jsem klukům z týmu přidělal tolik práce.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.