Finský pilot Kimi Räikkönen není dosud rozhodnutý, zda bude i v příštím roce závodit v F1, pokud ale zůstane, nehodlá odejít do některého z malých týmů.
Mistr světa z roku 2007 předčasně odchází ze stáje Ferrari, která pro příští tři sezony angažovala Španěla Fernanda Alonsa. O Räikkönenovi se mluví v souvislosti s přestupem do stáje McLaren, Fin však prohlásil, že si není jistý, zda v F1 zůstane.
"Zatím jsem moc neřešil, co budu dělat. Měl jsem u Ferrari kontrakt i pro příští rok, a teď ho nemám, takže se věci změnily. Možná budu dál závodit, možná ne. Mám na rozhodnutí čas," řekl Räikkönen před Velkou cenou Japonska v Suzuce.
Räikkönen nevyloučil, že by přestoupil do mistrovství světa v rally, které si letos už vyzkoušel, když se na přelomu července zúčastnil Finské rally. "To je také možnost, ale pořád je šance, že budu pokračovat v F1, rozhodnu se do konce roku. Pokud ale zůstanu, určitě nepůjdu do žádného z malých týmů, kde bych neměl možnost bojovat o titul. Mým cílem je vyhrávat. V F1 jsem dosáhl, co jsem chtěl, ale pokud zůstanu, chci dál vyhrávat závody," řekl Fin, jemuž bude tento měsíc třicet let.
Räikkönen také vysvětlil, že měl několik důvodů, proč souhlasil s předčasným ukončením smlouvy s Ferrari, a tvrdí, že je spokojený. "Jsem rád, že jsem se tak rozhodl, řekl bych, že mám ještě hodně před sebou. Když uzavíráte kontrakt, počítáte s tím, že ho dodržíte až do konce, ale někdy se objeví důvody, proč něco nefunguje. Nemůžu říct vůbec nic špatného, vždycky jsem měl dobré vztahy s celým týmem. Myslím, že nikdo nečekal, že tahle sezona bude pro Ferrari tak složitá. Ale to se někdy stává," vysvětlil Fin.
Räikkönen přišel do stáje Ferrari v roce 2007 z McLarenu a hned ve své první sezoně vybojoval titul mistra světa. Letos je v průběžném pořadí šampionátu pátý.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.