Kimi Räikkönen přiznal, že jej velmi mrzí jeho odchod z Ferrari na konci této sezóny. Finský jezdec se s týmem dohodl na rozvázání smlouvy dobrovolně.
Po měsících plných dohod, kdy všechna motoristická média stále opakovala otázku, zda bude Fernando Alonso závodit ve Ferrari, se rozhodla italská automobilka ve středu tuto skutečnost potvrdit. Španělský jezdec usedne do sedačky po boku Felipeho Massy místo stávajícího Räikkönena.
Räikkönen, jenž do týmu vstoupil v roce 2007 a nahradil tak legendu Schumachera, měl ve Ferrari zůstat ještě rok, ale vzhledem k tomu, že Ferrari se snažilo o přechod Alonsa co nejdříve, dohodli se společně na finančním vypořádání, které mu zkrátí kariéru u itaského týmu o 12 měsíců.
Současně s lítostí, kterou nyní finský jezdec cítí, vzpomíná ale i na spoustu hezkých zážitků, které s týmem zažil.
„Jsem velmi smutný, že odcházím z týmu, se kterým jsem strávil tři úžasné roky, během kterých jsme vyhráli spoustu závodů. Dohromady jsme vyhráli 50% světových titulů, v tomto období, a já jsem s nimi dokázal získat titul mistra světa v roce 2007. Tento cíl jsem si nastavil už na začátku své kariéry. Vždy jsem se tu cítil jako doma, stejně jako každý jiný tady a uchovám si spoustu krásných vzpomínek.“
Odchod Räikkönena perfektně nahrává další spekulaci, která tvrdí, že se finský jezdec příští rok posadí do monopostu vedle Hamiltona. To by znamenalo návrat do McLarenu. Nicméně tým se ve středu nechal slyšet, že týmového kolegu pro Brita ještě nadále vybírá.
Mluvčí McLarenu k tomu řekl: „Jak už je na veřejnosti známo, Lewis Hamilton má u nás smlouvu uzavřenou až do roku 2012. Pokud jde o jméno druhého řidiče, ještě jsme nedošli k žádnému rozhodnutí.“
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.