TORO ROSSO – REVIEW; Velká cena Singapuru byla pro Toro Rosso peklem. Oba piloti odstoupili kvůli technickým potížím a Alguersuarimu se málem povedlo odjet s palivovou hadicí.
Jaime Alguersuari, nedokončilDnes by pro mě bylo těžké jet lépe, protože podmínky na trati spolu s horkem byly velmi obtížné. Jel jsem vlastním tempem a poté zastavil kvůli problému s brzdami. Teď pojedeme do Suzuky, kde se nám snad bude dařit lépe a dokončíme závod bez technických obtíží.Sebastien Buemi, nedokončilStart se mi povedl, předjel jsem Kimiho a vedlo se mi dobře, ale ke konci prvního stintu jsem trpěl opotřebením pneumatik. První zastávka v boxech proběhla dobře a já se vrátil na dvanáctém místě. Poté vyjel na trať safety car a pole se sjelo dohromady. Byl jsem znovu za Kimim a já na to hodně šlapal až do druhé zastávky v boxech, při které nenateklo do nádrže žádné palivo a museli jsme ji opakovat. Nakonec se objevil problém s převodovkou a musel jsem odstoupit. Jsem opravdu zklamaný, že jsme měli problémy se spolehlivostí v závodě, kde jsme mohli získat dobrý výsledek.Franz Tost, šéf týmuOba jezdci dobře odstartovali. Buemi se posunul na dvanácté místo a Alguersuari byl čtrnáctý. Buemi si bránil pozici, dokud ho nepředjel Räikkönen. První Buemiho zastávka šla podle plánu. Při Jaimeho první zastávce se objevil velký problém, když se snažil odjet dříve, než se zvedlo lízátko a poničil tak palivovou hadici. V důsledku pak Sebastien při své druhé zastívce nedostal žádné palivo a museli jsme ho zavolat a natankovat znovu. Ke konci jsme ho přivolali do boxů, protože jsme si všimli, že ztrácí tlak oleje v převodovce. Příčinu musíme teprve zjistit. Když Jaime přijel podruhé, všimli jsme si závady na pravé přední brzdě ze zatím neznámé příčiny, takže jsme z bezpečnostích důvodů rozhodli o jeho odstoupení.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.