TORO ROSSO – REVIEW; Velká cena Singapuru byla pro Toro Rosso peklem. Oba piloti odstoupili kvůli technickým potížím a Alguersuarimu se málem povedlo odjet s palivovou hadicí.
Jaime Alguersuari, nedokončilDnes by pro mě bylo těžké jet lépe, protože podmínky na trati spolu s horkem byly velmi obtížné. Jel jsem vlastním tempem a poté zastavil kvůli problému s brzdami. Teď pojedeme do Suzuky, kde se nám snad bude dařit lépe a dokončíme závod bez technických obtíží.Sebastien Buemi, nedokončilStart se mi povedl, předjel jsem Kimiho a vedlo se mi dobře, ale ke konci prvního stintu jsem trpěl opotřebením pneumatik. První zastávka v boxech proběhla dobře a já se vrátil na dvanáctém místě. Poté vyjel na trať safety car a pole se sjelo dohromady. Byl jsem znovu za Kimim a já na to hodně šlapal až do druhé zastávky v boxech, při které nenateklo do nádrže žádné palivo a museli jsme ji opakovat. Nakonec se objevil problém s převodovkou a musel jsem odstoupit. Jsem opravdu zklamaný, že jsme měli problémy se spolehlivostí v závodě, kde jsme mohli získat dobrý výsledek.Franz Tost, šéf týmuOba jezdci dobře odstartovali. Buemi se posunul na dvanácté místo a Alguersuari byl čtrnáctý. Buemi si bránil pozici, dokud ho nepředjel Räikkönen. První Buemiho zastávka šla podle plánu. Při Jaimeho první zastávce se objevil velký problém, když se snažil odjet dříve, než se zvedlo lízátko a poničil tak palivovou hadici. V důsledku pak Sebastien při své druhé zastívce nedostal žádné palivo a museli jsme ho zavolat a natankovat znovu. Ke konci jsme ho přivolali do boxů, protože jsme si všimli, že ztrácí tlak oleje v převodovce. Příčinu musíme teprve zjistit. Když Jaime přijel podruhé, všimli jsme si závady na pravé přední brzdě ze zatím neznámé příčiny, takže jsme z bezpečnostích důvodů rozhodli o jeho odstoupení.
V posledních týdnech se stále častěji spekuluje o možné obnovení používání motorů V10 ve Formuli 1. Tento návrat k ikonické technologii by mohl přinést zásadní změny ve výkonu a zvuku aut, což by jistě vzbudilo velký zájem mezi fanoušky i týmy.
Alain Prost, čtyřnásobný mistr světa Formule 1, čelí nenávistným zprávám na sociálních sítích kvůli své rivalitě s Ayrtonem Sennou, která ho pronásleduje i po více než 30 letech. Tato minulost se stala nevyhnutelnou součástí jeho života. Prezident FIA Mohamed Ben Sulayem vyjádřil podporu Prostovi a pokračuje v boji proti urážkám v online prostředí.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.