Lewis Hamilton odvrací tvrzení, že za loňský titul vděčí situaci během GP Singapuru. Poukazuje na to, že v případě jiného výsledku závodu by se ve zbývajících třech závodech snažil zajet lepší výsledek, než byl díky získanému náskoku nucen.
Lewis Hamilton nastoupil do GP Singapuru v jednobodovým náskokem před jezdcem stáje Ferrari Felipem Massou. Po Piquetově nehodě vyjel Safety Car a v boxech pro Massu skončily veškeré naděje na dobrý výsledek, když se mu podařilo odjet i s tankovací hadicí. Naopak jeho soupeř ze stáje McLaren skončil třetí, za což dostal šest bodů. Navýšil tak náskok na sedm bodů, ve chvíli, kdy do konce šampionátu zbývaly už jen tři závody.Renault ale čelí obvinění, že během GP Singapuru podváděl, když nechal svého jezdce Nelsona Piqueta havarovat a pomohl tím získat Renaultu vítězství. Hamiltonovi se ale nelíbí, že někteří připisují titul Massovi a tvrdí, že by se v případě jiných výsledků pral o vítězství v šampionátu jinak. „Kdybych potřeboval vyhrát, jel bych na vítězství,“ řekl.„Jezdil jsem a jedním okem hlídal mistrovství, nehodlal jsem přijmout příliš mnoho rizik. Byl jsem rád, že jsem skončit na stupních vítězů.“„Jsem zasloužilý mistr světa. Moje auto má číslo jedna a já jsem si ho zasloužil.“„ Když jste v čele šampionátu je to jiné myslet – uspořádat si to, když váš někdo pronásleduje. Zrovna jsem přemýšlel o šampionátu, zbývajících závodech a získání bodů, potřeboval jsem vyhrát titul.“„Jsou věci, které se staly loni s tresty a ovlivnily mé body. A já se pořád cítím jako vítěz v Belgii. Myslím, že to byl můj závod,“ dodal loňský šampion.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.