Podle britského tisku se Kimi Räikkönen již s McLarenem dohodl na svém přestupu - jediným problémem zústává jeho plat.
Räikkönenova pozice již dlouho nahlodávána zvěstmi o příchodu Fernanda Alonsa do italského týmu, jenž má údajně zaujmout Finovo místo již od příští sezóny. Ten za McLaren závodil již v letech 2002 až 2006, ví tedy dobře, do čeho by šel.
Nedávno pro britský The Mirror prohlásil: "Pokud bych z nějakého důvodu nezůstal příští rok u Ferrari, mám ještě místo v jiném týmu." Novináři si jej ihned spojují s McLarenem a dále píší: "Dle zdrojů z paddocku podepsal 29letý Fin o svém návratu rámcovou dohodu. Nejprve se ale musí dohodnout se svým současným zaměstnavatelem. Odmítá totiž přistoupit na snížení svého platu v roce 2010 pod 30 milionu liber (v přepočtu 840 mil. Kč)."
Situaci může trochu komplikovat i Mercedes, dodavatel motorů a menšinový vlastník McLarenu, jenž by v závodní sedačce viděl raději nějakého Němce, nejlépe Nica Rosberga. The Mirror dodává: "Uzavření takové dohody by mohlo vysvětlovat zvýšené napětí McLarenu ve vztahu k dodavateli motorů - k Mercedesu, jenž by chtěl ve voze vidět Němce Nica Rosberga."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.