Podle britského tisku se Kimi Räikkönen již s McLarenem dohodl na svém přestupu - jediným problémem zústává jeho plat.
Räikkönenova pozice již dlouho nahlodávána zvěstmi o příchodu Fernanda Alonsa do italského týmu, jenž má údajně zaujmout Finovo místo již od příští sezóny. Ten za McLaren závodil již v letech 2002 až 2006, ví tedy dobře, do čeho by šel.
Nedávno pro britský The Mirror prohlásil: "Pokud bych z nějakého důvodu nezůstal příští rok u Ferrari, mám ještě místo v jiném týmu." Novináři si jej ihned spojují s McLarenem a dále píší: "Dle zdrojů z paddocku podepsal 29letý Fin o svém návratu rámcovou dohodu. Nejprve se ale musí dohodnout se svým současným zaměstnavatelem. Odmítá totiž přistoupit na snížení svého platu v roce 2010 pod 30 milionu liber (v přepočtu 840 mil. Kč)."
Situaci může trochu komplikovat i Mercedes, dodavatel motorů a menšinový vlastník McLarenu, jenž by v závodní sedačce viděl raději nějakého Němce, nejlépe Nica Rosberga. The Mirror dodává: "Uzavření takové dohody by mohlo vysvětlovat zvýšené napětí McLarenu ve vztahu k dodavateli motorů - k Mercedesu, jenž by chtěl ve voze vidět Němce Nica Rosberga."
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.