Někdejší pilot formule 1 Alex Zanardi oznámil, že jeho cílem je účast na paralympijských hrách v roce 2012. Chtěl by reprezentovat Itálii a se zúčastnit cyklistických závodů.
"Mým upřímným cílem je, být na úrovni nejlepších italských cyklistů a skončit v horní polovině klasifikace, sdělil svým příznivcům dvaačtyřicetiletý Ital na své webové stránce. Snem, který by se mohl stát skutečností, je potom účast na paralympijských hrách v Londýně v roce 2012."
Zanardi by nebyl v závodech na speciálně upravených bicyklech nováčkem. V minulém týdnu se dokonce zúčastnil para-cyklistického mistrovství světa, které se konalo v italském Bogognu, a v časovce obsadil 14. místo se ztrátou 11 minut na vítězného Elmara Sternatha.
V roce 2007 se dokonce zúčastnil v cyklistické divizi i maratonu v New Yorku, kde skončil čtvrtý.
Italský pilot jezdil ve formuli 1 v letech 1991 - 1994 s vozy týmů Jordan, Minardi a Lotus, později přesedlal do americké okruhové série CART. Do kokpitu F1 se vrátil na jednu sezónu ještě v roce 1999 ve voze Williams.
V roce 2001 ale při závodech EuroSpeedway v Lausitzu v Německu těžce havaroval a po náročné operaci přišel o obě nohy nad koleny. Alex Zanardi však prokázal velkou vůli a dokázal se vrátit. Po protetickém vybavení obou končetin a rozsáhlém rehabilitačním programu se se vrátil do motoristického sportu a dva roky po nešťastné události opět začal závodit.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.