FERRARI - REVIEW; Brawny a Hamilton dnes byly pro Ferrari nedostižné. Raikkonen se ale díky Angličanové chybě přece jen dostal na stupně vítězů. Giancarlu Fisichellovi se dařilo mnohem líp než Badoerovi, ani on ale bodové konto týmu rozšířit nedokázal.
Kimi Raikkonen, 3.Jsem šťastný, že jsem znovu dokázal dojet na pódiu, i když s pořádnou dávkou štěstí. Je to hezký výsledek, pro celkové pořadí, pro nás i pro fanoušky tady v Monze. Měl jsem skvělý start, téměř jsem předjel Hamiltona. I kdyby se mi to ale povedlo, výsledek by byl stejný. Jsem zklamán, že jsem nemohl bojovat o vítězství, dnes jsem na to ale neměl rychlost. Strategie, kterou jsme zvolili, byla pro nás nejlepší. K mému souboji se Sutilem, nikdy jsem neměl těžkosti, věděl jsem, že stačí neudělat chybu. Pneumatiky? Ty měkké nám seděli víc, na tvrdých jsem se trápil, hlavně na začátku stintu. V dalším závodě odvedeme maximum, v některých se možná pokusíme o vítězství.
Giancarlo Fisichella, 9.Jsem spokojen, s tím jak se můj první víkend ve Ferrari vyvíjel. Na startu jsem dokázal získat několik míst, pak jsem měl těžkosti s Vettelem, který mi zavřel dveře v nájezdu do Ascari způsobem, řekněme, že rázným. V první části závodu jsem se na měkkých pneumatikách cítil dobře, pak na tvrdých na začátku stintu to bylo horší. Je škoda, že jsem dojel jen těsně za bodovanými příčkami, ale dnes odpoledne jsem zajel své maximum. Jsem naštvaný, že jsem havaroval ve včerejším ranním tréninku, což mi znemožnilo lépe se připravit na kvalifikaci. Lepší startovní pozice by možná znamenala dnešní dojezd na bodech. Od zítřejšího rána se začnu soustředit na další závod v Singapuru, tamní okruh mám rád.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.