RED BULL – REVIEW; Mark Webber dojel na Monze pouze do druhé zatáčky, pak přišla kolize s Kubicou a Australan měl po závodě. Pochopitelně tedy není s dnešním výsledkem spokojen. To však není ani jeho kolega Vettel, který si dnes připsal do poháru jezdců jeden bod za osmé místo.
Sebastian Vettel, 8.
Myslím, že jsme měli dobrý start a první kolo, ale poté jsem začal bojovat o udržení se mezi vozy na čele. Největší problém dnes bylo prvních pět, deset kol, kdy jsem se potýkal s nízkou přilnavostí, smýkal jsem se a ztratil hodně času. Každopádně jsme neměli rychlost a tohle není nejlepší trať pro naše auto. Na příští závod si znovu připravíme větší přítlak a možná to bude lepší, uvidíme. Mistrovství ještě neskončilo – náš cíl je udělat, co je v našich silách, jsme tu, abychom vyhrávali závody a mistrovství, takže se na to musíme soustředit, nic jiného už není v našich rukou.
Mark Webber, nedokončil
Dobře jsem odstartoval, snažil jsem se najít dobrou stopu do šikany. Přede mnou byl Sebastian, takže jsem byl v klidu, protože s ním jsem se nechtěl srazit. Oba jsme projeli první šikanu a já následoval Sebastiana do další, ale pak přišel závodní incident s Robertem Kubicou. Zdá se, že jeho přední kolo bylo ve druhé šikaně před mým levým zadním, bylo těžké všimnout si, že tam je. Došlo ke kontaktu a vůz to vyhodilo trochu do vzduchu a nasměrovalo do bariéry. Auto nebylo zničené, ale nemohl jsem ho dostat zpátky na trať. Nemohl jsem vůbec nic dělat. Je frustrující odstoupit kvůli tak malému incidentu, hlavně po tom, co chlapi dali do přípravy auta tolik úsilí. S ohledem na pohár jezdců to není moc dobré, ale je to mé první letošní odstoupení. Necháme to za sebou a uděláme v posledních závodech, co budeme moct.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.