TOYOTA – REVIEW; Toyotám se na Monze nedařilo, špatný výsledek z kvalifikace oba jezdci stvrdili umístěním ve druhé desítce dnešního závodu. Glock s Trullim si v Itálii užili alespoň vzájemný souboj několik kol před koncem.
Timo Glock, 12.
Není to zrovna výsledek, po jakém jsme toužili, ale přinejmenším to byla zábava. Když jsem vyjel ze své zastávky v boxech, už jsme s Jarnem bojovali. Sice těsně, ale dostal se přede mě. Jak se blížil konec, viděl jsem, že se snažil předjet Kazukiho Nakadžimu, ale trefil obrubník a vyhodilo ho to. Svedli jsme hezkou bitvu a ujistili se, že zůstala čistá. Nakonec jsem byl na vnitřku a díky tomu zvítězil. Nikdy nebylo jednoduché z této trati něco vytěžit, ale Singapur je úplně jiný a dostaneme na auto nové díly, takže bychom mohli mít slušnou šanci.
Jarno Trulli, 14.
Čekali jsme těžký závod a také jsme se dočkali. Většinu závodu jsem byl za Nakadžimou a cítil jsem, že bych mohl jet rychleji, ale bylo těžké ho předjet. Ke konci jsem se, upřímně řečeno, začal trochu nudit a opravdu tvrdě jsem se snažil najít si příležitost. Jakmile jsem zahlédl kousek místa, skočil jsem po tom a na brzdy šel velmi pozdě. Manévr byl skoro v pořádku, jen tam nebylo dost místa a bohužel jsem najel na obrubník a poté trochu bojoval s Timem. Byla to velká legrace a užíval jsem si to. Pořád jsem byl na vnějšku, ale nepřestal jsem bojovat, protože je lepší mít nějakou tu akci a nakonec je jedno, jestli jsem jedenáctý, nebo čtrnáctý. Aspoň jsem to zkusil, beztak to pro mě nebyl zajímavý závod.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.