TOYOTA – REVIEW; Toyotám se na Monze nedařilo, špatný výsledek z kvalifikace oba jezdci stvrdili umístěním ve druhé desítce dnešního závodu. Glock s Trullim si v Itálii užili alespoň vzájemný souboj několik kol před koncem.
Timo Glock, 12.
Není to zrovna výsledek, po jakém jsme toužili, ale přinejmenším to byla zábava. Když jsem vyjel ze své zastávky v boxech, už jsme s Jarnem bojovali. Sice těsně, ale dostal se přede mě. Jak se blížil konec, viděl jsem, že se snažil předjet Kazukiho Nakadžimu, ale trefil obrubník a vyhodilo ho to. Svedli jsme hezkou bitvu a ujistili se, že zůstala čistá. Nakonec jsem byl na vnitřku a díky tomu zvítězil. Nikdy nebylo jednoduché z této trati něco vytěžit, ale Singapur je úplně jiný a dostaneme na auto nové díly, takže bychom mohli mít slušnou šanci.
Jarno Trulli, 14.
Čekali jsme těžký závod a také jsme se dočkali. Většinu závodu jsem byl za Nakadžimou a cítil jsem, že bych mohl jet rychleji, ale bylo těžké ho předjet. Ke konci jsem se, upřímně řečeno, začal trochu nudit a opravdu tvrdě jsem se snažil najít si příležitost. Jakmile jsem zahlédl kousek místa, skočil jsem po tom a na brzdy šel velmi pozdě. Manévr byl skoro v pořádku, jen tam nebylo dost místa a bohužel jsem najel na obrubník a poté trochu bojoval s Timem. Byla to velká legrace a užíval jsem si to. Pořád jsem byl na vnějšku, ale nepřestal jsem bojovat, protože je lepší mít nějakou tu akci a nakonec je jedno, jestli jsem jedenáctý, nebo čtrnáctý. Aspoň jsem to zkusil, beztak to pro mě nebyl zajímavý závod.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.