FORCE INDIA - REVIEW; Giancarlo Fisichella nečekaně po celý závod trápil vedoucího závodníka a dojel se ztrátou jediné vteřiny za vítězem. V indické stáji zavládla obrovská radost z prvních bodů v historii týmu. Fisichella však neskrýval drobné zklamání z druhé příčky - cítil, že dnes měl na výhru.
Giancarlo Fisichella, 2. Je to pro nás samozřejmě skvělý výsledek. Kdybyste se před Spa někoho v týmu zeptali, zda by měl radost z osmého místa, tak by vám řekl, že by to byl fantastický výsledek - ale druhé místo je jako ze snu, prostě skvělé! I když, mám li být upřímný, jsem trochu zklamaný, protože jsem cítil, že bych závod mohl vyhrát. V průběhu závodu jsem byl rychlejší než Kimi. On mě předjel po zajetí safety caru a restartu závodu jen díky KERSu. Na rovinkách jej kvůli tomu bylo nemožné předjet. To mě trochu štve, protože jsem byl rychlejší, držel jsem se za ním a jeli jsme úplně stejnou strategii. Jinak to je skvělé, protože jsem dojel druhý se ztrátou jedné sekundy na vítěze. Po včerejšku jsem hodně věřil v to, že získám body, je to dobré pro vývoj šampionátu a další závody. Děkuji všem. Adrian Sutil, 11. Byl to pro tým a zvláště pro Giancarla skvělý víkend. Odjel dnes velký závod, druhé místo je sladkou odměnou pro všechny. Udělali jsme jasný pokrok a dnes podle mě bylo všechno možné, můžeme se tak těšit na další závod. Já osobně jsem ale trochu zklamán, protože někdo do mě v první zatáčce najel - od té doby jsem měl po závodě. Myslím, že to byl Alonso, jenž najel přímo do zádi mého vozu, vytočil mě a zničil mi přední křídlo. Nakonec to bylo zklamání, protože auto mělo rychlost a já se snažil zezadu, bylo to ale frustrující. Z auta mám velkou radost, a také za tým, protože druhé místo je stále skvělé umístění. Doufám, že dosáhnu podobného výsledku v Monze.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.