FORCE INDIA - REVIEW; Giancarlo Fisichella nečekaně po celý závod trápil vedoucího závodníka a dojel se ztrátou jediné vteřiny za vítězem. V indické stáji zavládla obrovská radost z prvních bodů v historii týmu. Fisichella však neskrýval drobné zklamání z druhé příčky - cítil, že dnes měl na výhru.
Giancarlo Fisichella, 2. Je to pro nás samozřejmě skvělý výsledek. Kdybyste se před Spa někoho v týmu zeptali, zda by měl radost z osmého místa, tak by vám řekl, že by to byl fantastický výsledek - ale druhé místo je jako ze snu, prostě skvělé! I když, mám li být upřímný, jsem trochu zklamaný, protože jsem cítil, že bych závod mohl vyhrát. V průběhu závodu jsem byl rychlejší než Kimi. On mě předjel po zajetí safety caru a restartu závodu jen díky KERSu. Na rovinkách jej kvůli tomu bylo nemožné předjet. To mě trochu štve, protože jsem byl rychlejší, držel jsem se za ním a jeli jsme úplně stejnou strategii. Jinak to je skvělé, protože jsem dojel druhý se ztrátou jedné sekundy na vítěze. Po včerejšku jsem hodně věřil v to, že získám body, je to dobré pro vývoj šampionátu a další závody. Děkuji všem. Adrian Sutil, 11. Byl to pro tým a zvláště pro Giancarla skvělý víkend. Odjel dnes velký závod, druhé místo je sladkou odměnou pro všechny. Udělali jsme jasný pokrok a dnes podle mě bylo všechno možné, můžeme se tak těšit na další závod. Já osobně jsem ale trochu zklamán, protože někdo do mě v první zatáčce najel - od té doby jsem měl po závodě. Myslím, že to byl Alonso, jenž najel přímo do zádi mého vozu, vytočil mě a zničil mi přední křídlo. Nakonec to bylo zklamání, protože auto mělo rychlost a já se snažil zezadu, bylo to ale frustrující. Z auta mám velkou radost, a také za tým, protože druhé místo je stále skvělé umístění. Doufám, že dosáhnu podobného výsledku v Monze.
Po zavedení nové specifikace motorů v roce 2026 by se mohla Formule 1 zaměřit na možnost návratu motorů V10, které zmizely z F1 po roce 2005. Tento návrh vyvolává mezi jezdci odlišné názory.
Jack Doohan nezačal sezónu dobře, když po dvou závodech nezískal žádné body a připsal si čtyři trestné body na superlicenci. Tato negativní bilance ho může ohrozit, pokud nepřijde s rychlým zlepšením výkonů.
Po závodě v Šanghaji Red Bull svolá speciální schůzku zaměřenou na analýzu výkonnosti monopostu RB21 a jeho následné zlepšení.
Výhra Andrea Kimiho Antonelliho v anketě „Jezdec dne“ vyvolala mezi fanoušky určité pochybnosti, ale nakonec se ukázalo, že si tento titul skutečně zasloužil, i když konkurence byla silná.
Red Bull zažil zklamání na Velké ceně Číny, kde se popáté za posledních sedm závodů neprobojoval na stupně vítězů.
Ferrari se po Velké Číny ceně ocitlo v nepříjemné situaci, když byli oba jeho jezdci diskvalifikováni kvůli technickým nesrovnalostem. Ferrari však na vzniklou situaci reagovalo rychle a svým fanouškům poskytlo oficiální vysvětlení.
Liam Lawson ví, že jeho výkony rozhodují o jeho budoucnosti v Red Bullu, ale nemá čas se na auto dostatečně přizpůsobit. V Číně skončil dvanáctý.
Obě Ferrari s Pierrem Gaslym byli po závodě Velké ceny Číny diskvalifikováni, což znamená, že přicházejí o cenné body. Vozy neprošly technickou kontrolou po závodě.
V závěru Velké ceny Číny čelil Lando Norris problémům s brzdovým pedálem, což málem změnilo výsledek jeho závodu.
Oscar Piastri dominantně zvítězil ve Velké ceně Číny, když od startu až do cíle udržoval bezpečný náskok před týmovým kolegou Landem Norrisem.
Lewis Hamilton dosáhl historického vítězství ve Formuli 1, když poprvé v kariéře vyhrál závod bez podpory motoru Mercedes. Ve všech svých dosavadních vítězstvích od roku 2012 vždy závodil s motorem Stříbrných šípů.
Júki Cunoda zazářil i při Velké ceně Číny, kde ve sprintu obsadil šesté místo a následně si vybojoval místo v první desítce na startovním roštu.