Tím Red Bull Racing v predošlých rokoch medzi špičku nepatril. Momentálne však prežíva šťastné obdobie plné senzačných úspechov a skvelých víťazstiev. Značný podiel na znamenitých výsledkoch má i jazdecká dvojica Vettel-Webber, ktorá je údajne najlepšia v súčasnom štartovom poli.
O tejto skutočnosti je presvedčený boss tímu Christian Horner, ktorý bol Veľkých cenách v Silverstone a Nurburgringu na svojich "chlapcov" patrične hrdý.
"Myslím, že v týchto chvíľach máme najsilnejšiu jazdeckú dvojicu práve my. Mark nám pritom zabudol povedať, že počas incidentu s autom si poranil aj rameno! Ešte v januári mal veľké problémy - nebol schopný preniesť váhu na pravú nohu tak, aby pri tom nepociťoval bolesti," vrátil sa k náročnému obdobiu Horner.
"Napriek tomu ku všetkému pristupoval v typicky austrálskom štýle. Hoci mal vážne problémy, nikdy nehovoril o tom ako veľmi ho zranenie bolí a ako nepohodlne sa cíti. Mohol počítať s našou podporou i s pomocou fyzioterapeutov a trénerov, ktorí v tomto náročnom období odviedli kus dobrej práce."
Christian Horner prirodzene nezabudol ani na Sebastiana Vettela, talentovaného mladíka, ktorého mnohí prirovnávajú k legende Formule 1 Michaelovi Schumacherovi.
"Sebastian je nepochybne veľkou hviezdou. Prejavuje pozoruhodnú vyspelosť a to aj napriek nedostatku potrebných skúseností. Je to talent, ktorí sa budeme snažiť ešte ďalej rozvíjať. Myslím, že to najlepšie v jeho podaní sme ešte nevideli - to ešte len príde. K obom našim chlapcom pristupujeme s patričnou férovosťou a zabezpečujeme im rovnako kvalitný materiál," prezradil novinárom Horner.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.