A co že si Nick vlastně vybíral? Novou přilbu. Zvítězil návrh Tamáse Simona z Maďarska, jenž vyhrál designérskou soutěž, jíž vyhlásil Heidfeld na svých internetových stránkách.
Jezdec BMW se v nové helmě objeví při Velké ceně Německa v Nürburgringu. Simonův návrh si vybral Nick se svým dlouholetým designérem přileb Jensem Munserem z 9 tisíc různých verzí od fanoušků. "Tato přilba vyčnívala na všemi ostatními. Již po prvním pohledu jsem cítil, že to bude vítězný návrh. Můj první dojem, když jsem ji spatřil, byl: 'Wau.'" Celý návrh je vytvořen pouze z kružnic. Dle Munsera bylo barevné ladění a rozdělení na světlejší a tmavější části obzvlášť efektní. "Z designu je patrný vliv techniky. Připomíná mi části paží a kloubů průmyslových robotů," říká Munser. Simon se může nyní těšit na prezentaci helmy v paddocku v pátek před prvním volným tréninkem na Nürburgringu. Po závodu bude předána televizní společnosti RTL, která ji vydraží na aukci, jejíž výtěžek půjde na charitativní účely (Wir helfen Kindern e.V). Aukce začne v pátek 10. 7. 2009. Pokud byste měli zájem se jí zúčastnit a případně i přihodit, můžete tak učinit na této emailové adrese: auktion@spendenmarathon.de.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.