Po návštěvě Johannesburgu, Kyjeva a Lisabonu, Renault zavítal o víkendu do indického Díllí, aby veřejnosti představil své vozy v rámci jejich programu 2008 Roadshow.
Po několika týdnech příprav s tamější pobočkou Renaultu se veřejnosti představil Nelson Piquet a třetí jezdec Renaultu Lucas Di Grassi. Proháněli se indickým hlavním městem, kde se setkali s obrovskou odezvou fanoušků. 120 tisíc lidí vytvořilo bouřlivou kulisu pro velkolepou show, kdy Piquet a Di Grassi převedli sílu F1 na 1,2 km dlouhé trati, jež vedla podél slavné Rajpath Road srdcem indického hlavního města od India Gate po Janpath Road. "V Indii jsem byl poprvé a musím přiznat, že jsem byl opravdu ohromen," řekl Piquet. "Doufám, že jsme jízdami pobavili fanoušky a užili si ten den stejně jako já. Jsem opravdu šťastný, že jsem byl zapojen do této události, která byla důležitá pro Renault, ING i pro Indii, kde se čím dál více lidí zajímá o Formuli 1." Di Grassi dodal: "Byl to také můj první výlet do Indii a i když jsem nemohl vidět příliš mnoho z této země, musím říci, že jsem si to tady opravdu užil. Dostalo se nám vřelého přijetí a doufám, že veřejnost teď lépe chápe potenciál vozů Formule 1."
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.