Nasledujúcou grandprix v kalendári F1 je Veľká cena Kanady, ktorá sa uskutoční približne o 2 týždne. Pilot stajne Red Bull Racing David Coulthard však odletí do Severnej Ameriky o niečo skôr ako ostatní, pretože má záujem na vlastné očí vidieť preteky série Nascar.
D.C. si hodlá zaplatiť účasť v boxoch tímu NASCAR Red Bull Racing Team, ktorí sa spolu so zvyšnými súťažiacimi predstaví v Doveri, meste štátu Delaware. V tamojšej lokalite sa rozprestiera okruh známy ako Monster Mile.
"Zaujímam sa o viacero foriem motorizmu, ale len zriedka som mal príležitosť vidieť aj čosí iné ako F1," poznamenal Coulthard, jeden z ostávajúcich pilotov aktuálnej sezóny z nulou na bodovom konte. "Takže, keď ľudia od Red Bullu dostali nápad nakrútiť krátky promo film z prostredia NASCAR, vycítil som príležitosť ísť sa tam pozrieť a zistiť aký druh pretekania Američanov vlastne zaujíma."
Coulthard sa dostaví na "miesto činu" presne v deň pretekov, teda v nedeľu 1. júna, týždeň pred GP Kanady. Dostane šancu usadnúť do auta i zúčastniť sa tímového brífingu tesne pred samotnými pretekmi.
NASCAR Red Bull Racing Team sa pohybuje v sérii zatiaľ druhú sezónu.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.