Sébastien Bourdais patrí k užšiemu okruhu nováčikov, ktorí sa budú v nasledujúcej sezóne chcieť predviesť v čo najlepšom svetle. 28-ročný Francúz má skvelú reputáciu z americkej ChampCar, teraz je výlučne na ňom, aby potvrdil svoju všestrannosť a uspel aj v "efjednotke."
Bourdais hovorí, že na novú výzvu je pripravený. Zo začiatku určite neočakáva také triumfy aké dosiahol za morom a uspokojí sa aj s drobnými úspechmi. Jazda v monoposte Toro Rosso zatiaľ pilota k víťazstvu nikdy nedoviedla, ale vždy sa môže stať aj nejaký ten zázrak.
V sérii ChampCar bol Sébastien Bourdais dominantným mužom predošlých štyroch rokov, pričom len vo svojej debutovej sezóne nezískal titul majstra sveta. V tíme Newman-Haas našiel skvelé útočisko, kde mohol dokonale zúročiť svoje jazdecké schopnosti. Niektoré z jeho výkonov patrili k vôbec najlepším v histórii série.
"Na roky strávené v ChampCar budem spomínať len v dobrom. Znamenajú pre mňa nesmierne veľa ako z profesného hľadiska, tak aj zo súkromného. Oženil som sa s Claire, narodila sa nám dcerka Emma. Súťaz som rozbiehal ešte ako pomerne neskúsený pretekár a starý mládenec a zrazu je zo mňa manžel, otec a skúsený profesionál v oblasti motoršportu." uvádza Bourdais.
Sébastien vie, že úspech v inej sérii ešte nezaručuje automatické víťazstvá v tej ďalšej. Ani talent niekedy nestačí.
"Aj keď máte talent a kokpit si v skutočnosti zaslúžite, to ešte nemusí nič znamenať. Úsilie niekedy nebýva ocenené úspechom." pokračuje 4-násobný šampión ChamCar. "Uvedomujem si, že v F1 ma žiadne víťazné auto nečaká, ale snáď budeme aspoň schopní pravidelnejšie bodovať. Skúsim spoločne s tímom rásť, jazdecky sa ďalej vyvíjať a uvidíme, čo sa stane."
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.
Lewis Hamilton se letos sžívá s novým prostředím ve Ferrari po dvanácti letech u Mercedesu. Už teď ale vzhlíží k roku 2026 s jasným požadavkem.
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.
Isack Hadjar je vážným kandidátem na nahrazení Yukiho Tsunody v Red Bullu, což by pro něj mohlo být životní šancí i obrovským testem. Tento krok může odstartovat jeho hvězdnou kariéru, nebo ji naopak brzy ukončit.
Toto Wolff představil tříletý vývojový plán pro Kimiho Antonelliho, čímž potvrdil, že Mercedes s mladým Italem počítá dlouhodobě. Podle Wolffa je klíčové, aby Antonelli dostal čas na zrání a přípravu, než vstoupí do světa Formule 1.
Šéf Ferrari Fred Vasseur uvedl, že tým pravděpodobně přiveze na Velkou cenu Rakouska novinky pro monopost SF-25. Úpravy by měly pomoci zvýšit konkurenceschopnost na Red Bull Ringu.
Liam Lawson zažil nepříjemný začátek sezony, když po pouhých dvou závodech přišel o místo v hlavním týmu Red Bull. Tento nečekaný krok jasně ukázal, jak rychle se mohou měnit plány ve vysoce konkurenčním prostředí Formule 1. Novozélanďan reagoval na tvrzení Red Bullu.