Ani obrovská podpora divákov nepomohla Lewisovi Hamiltonovi k splneniu veľkého sna, zvíťaziť na domácej pôde. Akoby sme v nedeľu videli sedieť v kokpite strieborného McLarenu niekoho iného. Rýchly, precízny, to boli jednoznačne prívlastky, ktoré doposiaľ sedeli na Lewisa ako uliate.
V Silverstone však ostal Hami v poli porazených. Samozrejme, určite nie porazeným v pravom zmysle slova, veď tretia pozícia je najmä ohľadom priebežného stavu v šampionáte skvelým umiestnením, ale ambície boli istotne väčšie. Možno malo na dosiahnutý výsledok vplyv viacero podstatných faktorov - domáce prostredie, priveľká pozornosť médií, publika, či fanúšikov. Na Lewisa bol rozhodne vyvíjaný väčší tlak ako zvyčajne. Menej radostnejšie pôsobil aj "papá" Hamilton, ktorý je už tradične v boxoch McLarenu čestným hosťom. Je Lewis na ústupe z čelných pozícií alebo bolo podujatie v Británii ojedinelým fenoménom?
Lewis Hamilton :
"Chcel som získať Pole Position, podarilo sa. Štart bol krásny, ale ďalej sa už veci nevyvíjali podľa mojich predstáv. Cítim, že sme mali naviac. Nie je to náš najlepší výsledok, ale vybojovať pódium na domácej pôde, navyše pri premiére v kokpite monopostu F1, to je myslím v poriadku. Celkovo som stál už deväkrát na stupňoch pre víťazov, preto môžem byť na seba pyšný. Musím sa však aj naďalej zlepšovať a stále výkonnostne napredovať. Aj ako tím je nutné, aby sme na nášho hlavného súpera pritlačili a dostali zo všetkých oblastí potrebné maximum. V pretekoch som postrádal rýchlosť a to nie je dobré. Ani moja servisná zastávka neprebehla dobre, reagoval som príliš unáhlene a v konečnom dôsledku tak stratil čas. V Silverstone som nechyboval prvýkrát počas tejto sezóny, nejaké drobné problémy sa objavili už aj inde, len neboli tak dokonale viditeľné ako teraz. "
Foto : Vodafone McLaren Mercedes
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.
Výkonnostní propad Red Bullu s monopostem RB21 nabírá na obrátkách – po sérii nepřesvědčivých výsledků se tým propadl až na čtvrtou příčku Poháru konstruktérů.
Svět Formule 1 celý týden žije odchodem Christiana Hornera z Red Bullu. Své stanovisko k této události už vyjádřil i jeden z mistrů světa.
Will Buxton a Jennie Gow se zamýšlejí nad tím, kam by mohla vést další kariérní cesta Christiana Hornera, pokud by opustil Red Bull. Zvažují jak jeho možný přesun do vedení F1, tak i variantu dočasného ústupu z veřejného prostoru.