Sotva sa sezóna 2007 prehupla do svojej druhej polovice, paddock už doslova zaplavujú rôzne zaujímavé, no najmä "zaručene overené" informácie. Centrom pozornosti sú ako zvyčajne piloti tých najúspešnejších stajní.
O Fernandovi Alonsovi sa pošuškáva už dávnejšie, že nie je so svojou súčasnou situáciou v McLarene spokojný. Zo spolujazdca a zároveň nováčika Lewisa Hamiltona sa totiž vyvinul najobávanejší súper a obrovský talent. Španiel je presvedčený, že veľkú úlohu zohráva aj samotná národnosť. McLaren je anglický tím a mladý Hamilton je občanom Veľkej Británie. Je teda logické, že v prípade určitých kľúčových rozhodnutí môže nakloniť pomyselné misky váh na svoju stranu.
Spasiteľom a možným záchrancom Fernanda by vraj mohol byť opäť Flavio Briatore. Prefíkaný Talian v Renaulte stále postráda výrazné jazdecké eso a plánuje vymeniť súčasné duo pretekárov za rýchlejšie a konštantnejšie. Do úvahy prichádza práve večne nespokojný, ale zároveň bojovný Fernando a osudom skúšaný Jenson Button.
Podarí sa Flaviovi zrealizovať svoje ciele? Nie je jeho myšlienka nereálna? Alonso možný návrat k Francúzom kategoricky odmieta.
"V súčasnosti jazdím za tím Vodafone McLaren Mercedes. Všetky moje myšlienky sústredím len na zisk majstrovského titulu, ostatné veci ma momentálne nezaujímajú. Ako tradične, ide len o vymyslené , ničím nepodložené špekulácie."
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.