V prvním tréniinku na GP Velké Británie zajel nejrychlejší kolo Lando Norris. Druhý skončil Lance Stroll a třetí Oscar Piastri.
První trénink nabídl (pro Velkou Británii typické) zamračené a relativně chladné počasí. Řada týmů přivezla do Silverstone nové díly. Red Bull má novou podlahu, Mercedes upravil obě křídla a brzdové kanálky, Haas si pro tento závod nachystal nové bočnice, kryt motoru nebo upravená zrcátka.
A aby toho nebylo málo, v prvním tréninku dostalo příležitost hned několik rezervních pilotů. Za Haas jezdil Oliver Bearman, v kokopitu Red Bullu se objevil Isack Hadjar, u Alpine otestovali schopnosti Jacka Doohana a Williams ukázal na Franca Colapinta. Hned v úvodu měřených jízd zavlály červené vlajky - Juki Cunda dostal smyk a skončil ve štěrku.
Zhou si pro změnu stěžoval na poskakování svého Sauberu. Z pohledu rychlosti jednotlivých týmů na základě prvního tréninku těžko něco usuzovat. Roli hrají rozdílné programy a samozřejmě rozdílné množství paliva v nádržích. Dobře ale vypadají tradiční uchazeči o nejvyšší příčky - tedy Red Bull, McLaren, Mercedes a Ferrari. V závěru úvodního tréninku potkaly Oscara Piastriho technické problémy. Australan se kvůli nim nedostal ani do boxů, dotlačit jej tam museli mechanici.
Nejrychlejší čas zajel Lando Norris před Lancem Strollem a Oscarem Piastrim. Je však třeba říct, že tito tři piloti měli nazuty nejměkčí pneumatiky, kdežto čtvrtý Verstappen a pátý Russell použili pro své top kolo "pouze" střední směs.
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.