V prvním tréniinku na GP Velké Británie zajel nejrychlejší kolo Lando Norris. Druhý skončil Lance Stroll a třetí Oscar Piastri.
První trénink nabídl (pro Velkou Británii typické) zamračené a relativně chladné počasí. Řada týmů přivezla do Silverstone nové díly. Red Bull má novou podlahu, Mercedes upravil obě křídla a brzdové kanálky, Haas si pro tento závod nachystal nové bočnice, kryt motoru nebo upravená zrcátka.
A aby toho nebylo málo, v prvním tréninku dostalo příležitost hned několik rezervních pilotů. Za Haas jezdil Oliver Bearman, v kokopitu Red Bullu se objevil Isack Hadjar, u Alpine otestovali schopnosti Jacka Doohana a Williams ukázal na Franca Colapinta. Hned v úvodu měřených jízd zavlály červené vlajky - Juki Cunda dostal smyk a skončil ve štěrku.
Zhou si pro změnu stěžoval na poskakování svého Sauberu. Z pohledu rychlosti jednotlivých týmů na základě prvního tréninku těžko něco usuzovat. Roli hrají rozdílné programy a samozřejmě rozdílné množství paliva v nádržích. Dobře ale vypadají tradiční uchazeči o nejvyšší příčky - tedy Red Bull, McLaren, Mercedes a Ferrari. V závěru úvodního tréninku potkaly Oscara Piastriho technické problémy. Australan se kvůli nim nedostal ani do boxů, dotlačit jej tam museli mechanici.
Nejrychlejší čas zajel Lando Norris před Lancem Strollem a Oscarem Piastrim. Je však třeba říct, že tito tři piloti měli nazuty nejměkčí pneumatiky, kdežto čtvrtý Verstappen a pátý Russell použili pro své top kolo "pouze" střední směs.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.