V prvním tréniinku na GP Velké Británie zajel nejrychlejší kolo Lando Norris. Druhý skončil Lance Stroll a třetí Oscar Piastri.
První trénink nabídl (pro Velkou Británii typické) zamračené a relativně chladné počasí. Řada týmů přivezla do Silverstone nové díly. Red Bull má novou podlahu, Mercedes upravil obě křídla a brzdové kanálky, Haas si pro tento závod nachystal nové bočnice, kryt motoru nebo upravená zrcátka.
A aby toho nebylo málo, v prvním tréninku dostalo příležitost hned několik rezervních pilotů. Za Haas jezdil Oliver Bearman, v kokopitu Red Bullu se objevil Isack Hadjar, u Alpine otestovali schopnosti Jacka Doohana a Williams ukázal na Franca Colapinta. Hned v úvodu měřených jízd zavlály červené vlajky - Juki Cunda dostal smyk a skončil ve štěrku.
Zhou si pro změnu stěžoval na poskakování svého Sauberu. Z pohledu rychlosti jednotlivých týmů na základě prvního tréninku těžko něco usuzovat. Roli hrají rozdílné programy a samozřejmě rozdílné množství paliva v nádržích. Dobře ale vypadají tradiční uchazeči o nejvyšší příčky - tedy Red Bull, McLaren, Mercedes a Ferrari. V závěru úvodního tréninku potkaly Oscara Piastriho technické problémy. Australan se kvůli nim nedostal ani do boxů, dotlačit jej tam museli mechanici.
Nejrychlejší čas zajel Lando Norris před Lancem Strollem a Oscarem Piastrim. Je však třeba říct, že tito tři piloti měli nazuty nejměkčí pneumatiky, kdežto čtvrtý Verstappen a pátý Russell použili pro své top kolo "pouze" střední směs.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.