Italská stáj do Imoly dovezla velký balík vylepšení, v závodě však vybojovala jen bronz. Věří ale, že pokud by lépe zvládla kvalifikaci, tak měla dostatečnou rychlost na to, aby v neděli dojela na prvním a druhém místě.
Velká cena Emilia Romagna přinesla napínavou koncovku, když Lando Norris stíhal Maxe Verstappena a cílem projel jen o 7 desetin za ním. Třetímu Leclercovi scházelo necelých osm sekund: "Pro mě jde o dobrou zprávu, je to dobrá zpráva pro F1 i pro šampionát," hodnotí Frederic Vasseur.
Máme tři týmy, které dělilo po 70 kolech 7 sekund, což je méně než desetina na kolo. téměř stejné to bylo od počátku víkendu Příští týden začínáme v Monaku na odlišné konfiguraci okruhu s odlišnými zatáčkami od nuly," těší se šéf Ferrari.
Scuderia o víkendu nasadila na svůj vůz velké novinky, s nimiž ovládla páteční tréninky. V kvalifikaci ale nestačila na Verstappena a dvojici McLarenu. Pokud by obsadila první řadu, pak by podle jejich šéfa díky skvělé závodní rychlosti také vyhrála.
"Celkově mám smíšené pocity kvůli tomu, že jsme udělali pokrok a McLarenu se podařilo totéž. Nyní moc neztrácíme. Jsem trochu frustrovaný, protože pokud bychom obsadili první a druhé místo v kvalifikaci, tak si myslím, že bychom na prvním a druhém místě dojeli i v závodě. Pokud nám něco scházelo, tak to bylo o den dříve v kvalifikaci, nikoliv v závodě," popisuje Vasseur.
Jeho pilot Charles Leclerc s ním souhlasí: "Naše závodní rychlost je velmi, velmi silná. Jsem větším optimistou než v sobotu po kvalifikaci, protože to je místo, kde o takovém víkendu ztrácíme."
Podezřívavý je nicméně vůči chování pohonných jednotek soupeřů: "O všechno jsme přicházeli na rovinkách. Dělají něco podivného s energií, z pohledu motoru - McLaren a Red Bull. Podíváme se na to. Jakmile to spravíme, tak budeme mít skutečnou šanci dostat se na ten nejvyšší stupínek na pódiu."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.