Pilot Mercedesu George Russell reagoval na dotaz, co by řekl na příchod Maxe Verstappena k Mercedesu. U Red Bullu je kvůli setrvání šéfa Christiana Hornera ve své funkci stále dusná atmosféra, proto se spekuluje o možném odchodu Holanďana.
I když má Verstappen podepsanou smlouvu s Red Bullem do konce roku 2028, přesto se v padoku stále hovoří o jeho případném přestupu s tím, že nejpravděpodobnější destinací by se staly Stříbrné šípy, které po sezóně opouští Lewis Hamilton.
Před čtvrtečními tréninky na tiskové konferenci Russell k případnému příchodu Maxe uvedl: "Jak jsem řekl minulý týden v Bahrajnu, jde o mou třetí sezónu po boku Lewise, nejlepšího jezdce všech dob. A cítím, že po jeho boku odvádím hodně dobrou práci. Kdokoliv se tedy příští rok nebo v následujících letech objeví po mém boku, toho přivítám."
"Mám rád výzvy. Vždy se chcete postavit proti těm nejlepší, ale já se soustředím hlavně na sebe. Věřím si. Věřím, že dokážu porazit kohokoliv na roštu. Zkrátka musíte mít takovou mentalitu. Jak už jsem řekl, mít Lewise po svém boku v uplynulých letech jako měřítko bylo určitě dobrým měřítkem," pokračuje sebevědomě Russell.
Považuje příchod Verstappena k Mercedesu za realistickou možnost? "Myslím, že kterýkoliv tým chce mít tu nejlepší možnou sestavu. A Max je momentálně tím nejlepším jezdcem na roštu. Pokud tedy kterýkoliv tým dostane šanci podepsat Maxe, pak to 100% udělá. Myslím, že by to bylo vzrušující," odpovídá britský pilot.
Ten se již se svým týmem připravuje na Velkou cenu Saúdské Arábie po nevydařeném Bahrajnu, kde kvůli špatně nastavenému chlazení nemohli naplno využít výkon své pohonné jednotky. Kvůli tomu podle Georgea v závodě ztratili přibližně čtvrt minuty - i Lewisem Hamiltonem by tak podle něj skončil před McLarenem Landa Norrise.
"Závěrem po Bahrajnu je, že auto má potenciál. Viděli jsme tu rychlost v 2. tréninku, ta byla skutečná. Všichni v něm asi nejezdili naplno, ale byli jsme opravdu rychlí. V závodě jsme potom měli opravdu velké problémy s chlazením, což nás překvapilo," přibližuje Russell.
"Víme, že jsme došlo ke ztrátě minimálně 15 sekund v baterii a výkonu - a zřejmě více, když zvážíte dopad na pneumatiky... proto si myslím, že bychom bojovali o druhé místo, o pódium s Checem a Carlosem. Rozhodně jsme neukázali náš skutečný potenciál," dodává.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.