Pilot Mercedesu George Russell reagoval na dotaz, co by řekl na příchod Maxe Verstappena k Mercedesu. U Red Bullu je kvůli setrvání šéfa Christiana Hornera ve své funkci stále dusná atmosféra, proto se spekuluje o možném odchodu Holanďana.
I když má Verstappen podepsanou smlouvu s Red Bullem do konce roku 2028, přesto se v padoku stále hovoří o jeho případném přestupu s tím, že nejpravděpodobnější destinací by se staly Stříbrné šípy, které po sezóně opouští Lewis Hamilton.
Před čtvrtečními tréninky na tiskové konferenci Russell k případnému příchodu Maxe uvedl: "Jak jsem řekl minulý týden v Bahrajnu, jde o mou třetí sezónu po boku Lewise, nejlepšího jezdce všech dob. A cítím, že po jeho boku odvádím hodně dobrou práci. Kdokoliv se tedy příští rok nebo v následujících letech objeví po mém boku, toho přivítám."
"Mám rád výzvy. Vždy se chcete postavit proti těm nejlepší, ale já se soustředím hlavně na sebe. Věřím si. Věřím, že dokážu porazit kohokoliv na roštu. Zkrátka musíte mít takovou mentalitu. Jak už jsem řekl, mít Lewise po svém boku v uplynulých letech jako měřítko bylo určitě dobrým měřítkem," pokračuje sebevědomě Russell.
Považuje příchod Verstappena k Mercedesu za realistickou možnost? "Myslím, že kterýkoliv tým chce mít tu nejlepší možnou sestavu. A Max je momentálně tím nejlepším jezdcem na roštu. Pokud tedy kterýkoliv tým dostane šanci podepsat Maxe, pak to 100% udělá. Myslím, že by to bylo vzrušující," odpovídá britský pilot.
Ten se již se svým týmem připravuje na Velkou cenu Saúdské Arábie po nevydařeném Bahrajnu, kde kvůli špatně nastavenému chlazení nemohli naplno využít výkon své pohonné jednotky. Kvůli tomu podle Georgea v závodě ztratili přibližně čtvrt minuty - i Lewisem Hamiltonem by tak podle něj skončil před McLarenem Landa Norrise.
"Závěrem po Bahrajnu je, že auto má potenciál. Viděli jsme tu rychlost v 2. tréninku, ta byla skutečná. Všichni v něm asi nejezdili naplno, ale byli jsme opravdu rychlí. V závodě jsme potom měli opravdu velké problémy s chlazením, což nás překvapilo," přibližuje Russell.
"Víme, že jsme došlo ke ztrátě minimálně 15 sekund v baterii a výkonu - a zřejmě více, když zvážíte dopad na pneumatiky... proto si myslím, že bychom bojovali o druhé místo, o pódium s Checem a Carlosem. Rozhodně jsme neukázali náš skutečný potenciál," dodává.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.