 
            Red Bullu se podařil další husarský kousek: pomohl s výrobou nejrychlejšího filmařského dronu na světě a natočil své monoposty během testování v Silverstone. Po Liamu Lawsonovi za volant usedl Max Verstappen s novým Red Bullem RB20. Video vypadá skvěle.
Vývoj rychlého dronu zabral Red Bullu a společnosti Dutch Drone Gods více než jeden rok. Společné dílko nakonec dokáže akcelerovat dvakrát rychleji než monopost F1 a na 300 km/h se dostane během 4 sekund, jeho maximálka se pohybuje kolem 350 km/h.
S vylepšením během vývoje pomohli lidé z Red Bull Advanced Technologies, což je inženýrská odnož závodního týmu. Poprvé si FOV dron vyzkoušeli během testů vozu RB8 a loňského RB19, za volantem seděli nejprve David Coulthard a poté Liam Lawson.
Nakonec došlo i na nejnovější monopost RB20, který po Silverstone s dronem za zády prohnal trojnásobný šampion Max Verstappen. Škoda jen, že během tohoto dne týmu moc nepřálo počasí: za deště by to Holanďan rozjel ještě rychleji.
Záběry vypadají skvěle, tak rychlé drony s vozy v F1 jsme ještě na závodním okruhu neviděli. Poskytují odlišnou perspektivu jejich sledování. Max po shlédnutí videa nadšeně prohlásil: "Je to fakt hezké... může to změnit způsob, jakým lidé sledují F1!"
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.