Pilot Red Bullu a úřadující šampion Formule 1 Max Verstappen se vyjádřil ke svému možnému přestupu k Ferrari, kam po sezóně překvapivě zamíří Lewis Hamilton z Mercedesu.
Verstappen je po zisku svého třetího titulu spokojený tam, kde je. Stáj z Milton Keynes má poskytuje to nejrychlejší auto v poli a potíže nemá ani se svým týmovým kolegou Sergiem Pérezem - ideální podmínky pro to, aby pokračoval ve svém úspěšném tažení za dalšími mistrovskými trofejemi.
Zvážil by za současné situace případnou nabídku z Maranella? "Nechci znít neuctivě nebo tak nějak. Vůči značce Ferrari chovám velký respekt, ale jsem momentálně velmi spokojený tam, kde jsem," uvedl po odhalení nového monopostu RB20.
"Cítím se dobře v prostředí, v němž se nacházím, nehledám tedy změnu. Ale znovu, z toho, co jsem ve svém životě poznal a ze svých zkušeností nikdy ničemu neříkám nikdy. U mě to nicméně momentálně není ani v hlavě," vysvětluje upřímně Verstappen.
"Ale opět, tohle je jen Formule 1. Chci také dělat více věcí než jen Formuli 1," pokračuje holandský pilot Red Bullu. I on byl překvapen rozhodnutím Lewise a načasováním jeho oznámení o přestupu ke Scuderii.
"Když chce nakonec někdo jezdit za Ferrari a obzvlášť někdo jako je Lewis poté, co toho tolik dosáhl, pokud je to jeho snem a cílem... Nevíme o jednáních v Mercedesu, u Ferrari, co bylo slíbeno, co si myslí, že nastane, proto nemůžete z naší strany poctivě zhodnotit, proč došlo k takovému rozhodnutí," komentuje Max.
"Ale pokud je s přestupem spokojený, měl by jít. Myslím, že to bude cool. A samozřejmě, doufám, že bude úspěšný. Momentálně to ale nevíte," dodává Verstappen, který se chystá již na svou devátou sezónu s Red Bullem.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.