Kanadský rapper Drake odstartoval novou éru Sauberu, který na Nový rok změnil svou identitu. Nyní bude vystupovat pod názvem Stake F1 Team.
Po pěti sezónách, kdy švýcarská stáj závodila pod názvem svého sponzora Alfa Romeo, kývla na dvouleté partnerství se společností, která se zabývá sázením, zábavou a životním stylem. Smlouva vyprší v roce 2026, kdy se má stát továrním týmem Audi.
Drake je jedním z partnerů společnosti Stake, mezi další patří také anglický fotbalový klub Everton či UFC. Zřejmě ho tedy letos uvidíme také na několika velkých cenách.
View this post on Instagram"Minulá sezóna představovala počátek cesty společnosti Stake ve Formuli 1 a nová role v čele týmu Stake F1 představuje přirozený a vzrušující krok na této cestě," popisuje zástupce týmu Allessandro Alunni Bravi.
"Stake nejenom úspěšně využil rostoucí fanouškovskou základnu Formule 1 k posílení své vlastní komunity, ale také ke sportu přivedl úplně nové publikum. A z toho netěžil pouze náš tým, ale také všichni ostatní v F1," pokračuje.
"Měli jsme příležitost se účastnit několika neuvěřitelných akcí s některými velvyslanci společnosti Stake včetně argentinské fotbalové legendy Sergia Aguera či indicko-kanadského rappera Karana Aujla. Rok 2024 bude novou stránkou a příležitostí udělat ještě více, lépe a dosáhnout dále. Těšíme se na ještě zajímavější kalendář akcí v nové sezóně," komentuje Bravi.
Švýcarský tým bude nyní oficiálně znám celým jménem jako Stake F1 Team Kick Sauber. Novou sezónu odstartuje na slavnostním představení v Londýně 5. února 2024.
Závodit za ně budou stejně jako v minulém roce pilot Valtteri Bottas a Zhou Guanyu. Cílem bude se zlepšit proti loňsku, kdy mezi konstruktéry obsadili s 16 body devátou příčku před posledním Haasem.
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.