Nejrychlejší čas ve třetím tréninku na GP Abú Zabí zajel George Russell. Vzhledem k dalším okolnostem se dá čekat že odpolední kvalifikace bude velmi zajímavá.
Třetí trénink nabídl poklidný průběh a postupné kroužení. Většina týmů se soustředila na práci s nejměkčí a střední sadou pneumatik. Výjimkou bylo pouze Ferrari, Italové se v první polovině třetího tréninku soustředili výhradně na práci se střední směsí.
Na čele byl Russell před druhým Verstappenem. Trojnásobný šampion ztrácel na pilota Mercedesu půl sekundy. Zajímavostí byl velký rozdíl mezi piloty černých šípů. Hamilton se v tuto chvíli totiž nacházel až na dvanácté příčce se ztrátou jedné sekundy. Závěrečné kvalifikační pokusy každopádně teprve měly přijít na řadu. Odstartoval je Albon, jenž se díky tomu vyšvihnul na druhou příčku za Russella se ztrátou jedné desetiny.
Právě Russell ve třetím tréninku nakonec zvítězil. Druhá příčka patří Norrisovi, třetí Piastrimu. Trápí se u Red Bullu, kde zatím nemohou trefit správné nastavení, ostatně Max Verstappen si na vůz dost stěžuje. Totéž platí o Ferrari. Červené vozy trpí zejména nestabilitou zadní části, což se projevuje především ve třetím sektoru. Příliš nadšený není ze svého vozu ani Hamilton.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.