V závěrečném tréninku v Las Vegas zajel nejlépe George Russell. Vzhledem k rychlému vývoji tratě a podmínek však stále není jasné, kdo je pro kvalifikaci největším favoritem. Například Ferrari ani nezajelo čas na nejměkčích pneumatikách.
Třetí trénink přinesl celkem poklidný průběh, o největší vzrušení se postaral pět minut před jeho koncem Albon, který se dotkl zdi a urazil si kolo. Pro Williams je taková komplikace před kvalifikací mrzutá, neboť modré vozy vypadají rychlostně velmi dobře. Sargeant zajel třetí nejrychlejší čas, Albon byl šestý. Na první příčce skončil v rámci třetího tréninku George Russell, jehož následoval Oscar Piastri. Zdá se tedy, že zejména Mercedes by by mohl mít dobré tempo. McLaren si v Las Vegas vzhledem k charakteristikám trati příliš nevěří.
Z pomyslného závětří bude v kvalifikaci útočit Red Bull. Verstappen byl v závěrečném tréninku totiž čtvrtý nejrychlejší a Pérez se zařadil hned za svého týmového kolegu. Ztráta rudých býků přitom činila půl sekundy. Nelze však pochybovat o tom, že vozy mistrovské stáje budou velmi rychlé. Ostatně ve třetím tréninku jim jejich nejlepší pokusy zhatily žluté vlajky.
🚩 RED FLAG 🚩Alex Albon makes contact with the barrier and loses his rear tyre with less than 6 minutes remaining in FP3 The session will not be resumed#LasVegasGP #F1 pic.twitter.com/N9YpBVcrJX
— Formula 1 (@F1) November 18, 2023A Ferrari? Leclerc se Sainzem skončili šestnáctí, respektive sedmnáctí. Nicméně jako jediní piloti z celého startovního pole zajeli piloti Scuderie svůj nejrychlejší čas jen na středních pneumatikách. V kvalifikaci by tedy měli být o poznání výš. Nedaří se Alpine a AlphaTauri. Nejpomalejší čas Daniela Ricciarda je toho jasným důkazem. Cunoda,Gasly a Ocon na tom nebyli o moc lépe.
Krizovou situaci zažil Zhou, pilot Alfy Romeo probrzdil, přičemž kouř od jeho pneumatik byl vidět možná až v místních kasinech. K poškození vozu nicméně nedošlo a čínský závodník mohl tréninkové jízdy bez problému dokončit. Kvalifikace začíná v devět hodin ráno našeho času.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.