V závěrečném tréninku v Las Vegas zajel nejlépe George Russell. Vzhledem k rychlému vývoji tratě a podmínek však stále není jasné, kdo je pro kvalifikaci největším favoritem. Například Ferrari ani nezajelo čas na nejměkčích pneumatikách.
Třetí trénink přinesl celkem poklidný průběh, o největší vzrušení se postaral pět minut před jeho koncem Albon, který se dotkl zdi a urazil si kolo. Pro Williams je taková komplikace před kvalifikací mrzutá, neboť modré vozy vypadají rychlostně velmi dobře. Sargeant zajel třetí nejrychlejší čas, Albon byl šestý. Na první příčce skončil v rámci třetího tréninku George Russell, jehož následoval Oscar Piastri. Zdá se tedy, že zejména Mercedes by by mohl mít dobré tempo. McLaren si v Las Vegas vzhledem k charakteristikám trati příliš nevěří.
Z pomyslného závětří bude v kvalifikaci útočit Red Bull. Verstappen byl v závěrečném tréninku totiž čtvrtý nejrychlejší a Pérez se zařadil hned za svého týmového kolegu. Ztráta rudých býků přitom činila půl sekundy. Nelze však pochybovat o tom, že vozy mistrovské stáje budou velmi rychlé. Ostatně ve třetím tréninku jim jejich nejlepší pokusy zhatily žluté vlajky.
🚩 RED FLAG 🚩Alex Albon makes contact with the barrier and loses his rear tyre with less than 6 minutes remaining in FP3 The session will not be resumed#LasVegasGP #F1 pic.twitter.com/N9YpBVcrJX
— Formula 1 (@F1) November 18, 2023A Ferrari? Leclerc se Sainzem skončili šestnáctí, respektive sedmnáctí. Nicméně jako jediní piloti z celého startovního pole zajeli piloti Scuderie svůj nejrychlejší čas jen na středních pneumatikách. V kvalifikaci by tedy měli být o poznání výš. Nedaří se Alpine a AlphaTauri. Nejpomalejší čas Daniela Ricciarda je toho jasným důkazem. Cunoda,Gasly a Ocon na tom nebyli o moc lépe.
Krizovou situaci zažil Zhou, pilot Alfy Romeo probrzdil, přičemž kouř od jeho pneumatik byl vidět možná až v místních kasinech. K poškození vozu nicméně nedošlo a čínský závodník mohl tréninkové jízdy bez problému dokončit. Kvalifikace začíná v devět hodin ráno našeho času.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.