Šéf Red Bullu Christian Horner i odborný poradce Helmut Marko označily výkon Sergia Péreze ve Velké ceně Brazílie za působivý. Mnozí odborníci v padoku s nimi ale až tak úplně nesouhlasí.
Mexičan má s týmem platný kontrakt i na příští rok, objevovaly se však pochybnosti o tom, jestli ho v kokpitu nenahradí někdo jiný. Důvod je to, že hodně zaostává za svým týmovým kolegou Maxem Verstappenem a s nejrychlejším vozem nekončí na druhém místě.
V posledních závodech se trochu zlepšil. V Austinu dojel čtvrtý, taktéž v Brazílii po krásném, leč prohraném závěrečném souboji s veteránem Fernandem Alonsem, kdy mu na cílové čáře scházelo 53 tisícin sekundy.
"Myslím, že Checo ukázal, čeho je schopný," chválil jej Horner s tím, že na něj svými posledními výkony udělal dojem. A Marko přitakal: "Jeho rychlo je od Mexika dobrá v kvalifikaci i v závodě. V Austinu měl smůlu, ale teď nad Hamiltonem vede o 30 bodů, proto můžeme předpokládat, že si své druhé místo udrží."
Jenže ne všichni s vedením Red Bullu souhlasí. Podle mnoha odborníků ke zlepšení možná došlo, ale Pérezovy výkony přesto nejsou nikterak oslnivé. "Šel vidět rozdíl mezi mistrem světa a někým, kdo jím nikdy nebude," prohlásil například bývalý pilot F1 a současný šéf Velké ceny Holandska Jan Lammers.
A jeho krajan a rovněž býval jezdec Chrstijan Albers říká: "Když zanalyzujete kolo po kole, tak vidíte, že mu scházela sekunda na kolo. To je opravdu hodně. V cíli bylo 34 sekund později [než Verstappen]."
"Mohl mít ten souboj s Alonsem, ale měl už velkou ztrátu. Ztrácel v závodě sekundu na kolo. To nemůžete říct, že odváděl dobrou práci. Chápu, že je Verstappen přirozeným talentem a že kombinace Max a Red Bull je nejlepší. Ale jeho ztráta by se měla pohybovat do půl sekundy na kolo," dodává Albers.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.