První trénink v Austinu zvládl nejlépe Red Bull. Nezahálela však ani konkurence, takže noční kvalifikační bitva slibuje zajímavou podívanou.
První trénink na GP USA v Austinu nabídl slunečné a teplé počasí. Týmy tak měly ideální příležitost dobře otestovat novinky a nastavit své vozy před večerní kvalifikací. Tentokrát je totiž na programu sprintový víkend. Výrazný balík vylepšení přivez zejména Haas, který nasadil zbrusu nové bočnice, podlahu i další komponenty. S novými bočnicemi vyrukoval taktéž Williams.
Carlos Sainz i někteří další si stěžovali na nepříjemné poskakování, jež bude v Austinu podle všeho velkým tématem. Krizový moment zažil Piastri - pilot McLarenu ztratil kontrolu nad vozem a vyjel do únikové zóny. Kontaktu s bariérou zamezil doslova na poslední chvíli. Z pohledu rozložení sil těžko něco predikovat. O síle Red Bullu nemůže být pochyb, dobře vypadá opět McLaren (zejména Norris) a také Hamilton.
Otazníkem je forma Ferrari. Italská stáj vypadala během tréninku nevýrazně, ale jak už bylo řečeno, vzhledem k tomu, že máme v Austinu sprintový závodní víkend, těžko soudit. Kvalifikace je na programu už v pátek večer, takže programy prvního tréninku byly mezi jezdci a týmy značně rozdílné. Nejrychlejší čas zajel v prvním tréninku Max Verstappen, za něj se seřadili Charles Leclerc a Lewis Hamilton. Dodejme, že jezdci McLarenu a Aston Martinu nenasadili nejměkčí pneumatiky.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.