Nejen Helmutovi Markovi, ale i Christianovi Hornerovi pomalu dochází trpělivost se Sergiem Pérezem, který ve Velké ceně Kataru opět chyboval a pro Red Bull nevybojoval očekávaný počet bodů.
Mexický pilot opakovaně vyjížděl všemi čtyřmi koly mimo okraje dráhy, za což obdržel v průběhu závodu postupně tři (!) pětisekundové penalizace. Nic moc nebyla ani jeho rychlost, cílem proto projel až na desátém místě a získal tak pouhý bod, zatímco Max Verstappen se stejným vozem v pohodě vyhrál a připsal si 26 bodů (z jeden za nejrychlejší kolo).
Pérez se po celý rok nedokáže svému týmovému kolegovi přiblížit a po 16 závodech na něj ztrácí už 209 bodů. Jeho výkony jsou zklamáním a v týmu narůstá nespokojenost. Smlouva s Red Bullem mu ale vyprší až na konci příští sezóny.
I přes dominantní výkony týmu zásluhou Verstappena ho nyní varoval také obvyklý zastánce Christian Horner poté, co jej dříve několikrát zkritizoval odborný poradce Helmut Marko.
"No, je to frustrující kvůli tomu, že víme, co Checo dokáže. Minulý rok a tento významně přispíval do šampionátu konstruktérů. Zoufale si od něj přejeme, aby tu formu našel," poznamenává na účet 33letého pilota Horner.
"Jako tým to od něj potřebujeme. Nemůžeme si dovolit velký rozdíl, protože jak očekáváte, pole se bude příští rok sbližovat. Potřebujeme aby oba jezdci předváděli špičkové výkony," upozorňuje šéf Red Bullu
Ten sice má již další mistrovský titul v kapse, ale současný bodový náskok nemá žádný význam pro další ročník, kdy budou všichni začínat opět od nuly. Od soupeřů se navíc očekává, že rakouské stáji budou mnohem blíž.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce