Před víkendem v Singapuru vydala FIA technické směrnice omezující ohebnost křídel, podle šéfa Red Bullu Christiana Hornera však na jejich formu žádný vliv neměla.
FIA před víkendem vydala technickou směrnici TD018, která objasňovala pravidla týkající se ohebných dílů, jmenovitě křídel a podlahy. Podle Hornera ale na jejich monopost neměla vůbec žádný vliv, starosti podle něj přidělala spíše rivalům.
Sergiovi Pérezovi ani Maxovi Verstappenovi se nicméně poprvé po dlouhé době nepodařilo postoupit do poslední části v kvalifikace ani v závodě dosáhnout na pódium, čímž skončila rekordní vítězná šňůra Red Bullu - z vítězství se radoval Carlos Sainz z Ferrari.
"Všechno to jsou konstrukční věci. V tomto odvětví nejsou žádné zázračné věci. Vím, že vy byste to všichni rádi hodili na tu technickou směrnici, ale my to žel udělat nemůžeme, protože na našem voze nezměnila ani jeden díl," vysvětluje šéf Red Bullu.
"Vlastnosti okruhu jsou tady jiné. A myslím, že jsme nezoptimalizovali auto pro ten správný pracovní rámec, abychom z něj dostali maximum během kola. Uvidíme, jestli to souvisí s okruhem," pokračuje.
"Chci říct: bude-li Ferrari první a druhé příští víkend v Japonsku, pak uvidíme, zda šlo o významný skok kupředu. Ale letos jsme viděli, že se to tolik mění, a jedině my jsme byli konzistentní. Tento víkend jsme to byli my, kdo byli trochu mimo formu," uznává Horner.
Pak ale připomíná: "Max vyhrál 10 závodů v řadě za sebou, vede mistrovství světa s téměř dvojnásobkem bodů, co má kdokoliv jiný, a má spoustu důvodů k tomu, aby byl v tuto chvíli šťastný. Ví, že šlo o anomálii a sna budeme příští týden opět konkurenceschopní."
"Stará se a přeje si to, je tím nejsoutěživějším jezdcem, se kterým jsme kdy spolupracovali. Takový on je. Když naskočí do auta, dá vám 110 %, a přesně to dělal během závodu. Je zkrátka velmi upřímný, neskrývá své pocity a byl samozřejmě zklamaný stejně jako celý tým. Po kvalifikaci se oklepal, bojoval a předvedl skvělou jízdu," dodává Horner.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.