Třetí trénink před GP Singapuru patřil Carlosi Sainzovi., Ostatně Ferrari vypadá velmi dobře, naproti tomu Red Bull na tom není ideálně.
V úvodu třetího tréninku se do čela dostal Max Verstappen, zatímco jeho týmový kolega Sergio Pérez si stěžoval na nestabilní zadní část vozu. Velmi dobře však vypadalo i Ferrari, zejména Carlos Sainz byl schopen sázet od prvních metrů velmi rychlá kola. Činil se ale také Leclerc a Ferrari tak pokračovalo v dobré formě z pátku.
Špatně nevypadá ani Mercedes, přesto se v tuto chvíli zdá, že Ferrari má před černými šípy navrch. McLaren včera testoval velké množství nových dílů, na ladění výkonnosti proto logicky tolik času neměl. Možná i proto Norris s Piastrim ztrácejí. Brit se nechal slyšet, že tento víkend neočekává boj o nejvyšší příčky.
Sainz goes quickest!He leads British duo Norris and Russell with just a few minutes remaining#SingaporeGP #F1 pic.twitter.com/S0F5aXFnie
— Formula 1 (@F1) September 16, 2023Nedařilo se Pérezovi, který byl v polovině třetího tréninku až dvanáctý. Jeho časová ztráta činila vteřinu a půl. Nevýrazně působil také Aston Martin, Alonsovi patřila devátá příčka, Stroll okupoval až patnáctou pozici.
V závěrečných kvalifikačních simulacích zajel nejlépe Carlos Sainz. Následovali George Russell, Lando Norris, Max Verstappen a Charles Leclerc. Red Bull na tom stále není ideálně Verstappen sice do vysílačky hlásil, že situace je lepší než včera, ale stále není ideální. U rudých býků tedy mají o čem přemýšlet.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.