Pilot McLarenu Lando Norris by se nebránil spojení v jednom týmu s úřadujícím šampionem Maxem Verstappenem, kterého považuje za jednoho z nejlepších jezdců v historii Formule 1 vůbec.
Holanďan má s Red Bullem dlouhodobý kontrakt, který vyprší až na konci roku 2028, zatímco Lando Norris je smluvně spjat s McLarenem do roku 2025. O jeho služby je v padoku zájem, dřívější příchod do svého týmu by uvítal odborný poradce rakouské stáje Helmut Marko.
Co říká Norris na to, že by měl jezdit po boku Verstappena? "Rozhodně bych tomu byl v budoucnu otevřený. Můžu s radostí říct, že Max je asi jedním z nejlepších jezdců v historii F1," chválí umění svého soupeře, který letos pohodlně kráčí za svým třetím titulem.
"Nikdy jsem proti němu nezávodil, dokud jsem se nedostal do F1, vždy jsem jezdil o kategorii níž. V motokárách jsem ho už znal docela dobře. V roce 2012 - 2013 jsem se s tím poprvé setkal a poznal jej, takže jsem mohl pozorovat, co dělá," popisuje britský pilot McLarenu.
"Myslím si, že dokáže podávat dobré výkony nejen díky dobrému autu. Nezáleží na tom, v čem sedí - dokáže předvádět výkony na podobné úrovni. Možná s odlišnými výsledky, ale na podobné úrovni," chválí svého soupeře, s nímž velmi dobře vychází.
"Podle mě by v takovém okamžiku bylo skvělé pracovat po boku někoho takového. Zároveň zjistit, jestli se proti němu opravdu můžu postavit. Já bych byl vůči tomu otevřený," dodává hrdě Norris.
Ten momentálně dosahuje velmi dobrých výsledků s McLarenem, který si jeho schopností velmi cení a dělá vše pro to, aby si Landa udržel. Nedávno mu vysekl velkou pochvalu také Fernando Alonso, který na něj zapůsobil nejvíce z mladé generace jezdců: "Je skvělým talentem a také příjemným klukem."
Byl by přestup k Red Bullu správným krokem v jeho kariéře?
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.