Pilot McLarenu Lando Norris by se nebránil spojení v jednom týmu s úřadujícím šampionem Maxem Verstappenem, kterého považuje za jednoho z nejlepších jezdců v historii Formule 1 vůbec.
Holanďan má s Red Bullem dlouhodobý kontrakt, který vyprší až na konci roku 2028, zatímco Lando Norris je smluvně spjat s McLarenem do roku 2025. O jeho služby je v padoku zájem, dřívější příchod do svého týmu by uvítal odborný poradce rakouské stáje Helmut Marko.
Co říká Norris na to, že by měl jezdit po boku Verstappena? "Rozhodně bych tomu byl v budoucnu otevřený. Můžu s radostí říct, že Max je asi jedním z nejlepších jezdců v historii F1," chválí umění svého soupeře, který letos pohodlně kráčí za svým třetím titulem.
"Nikdy jsem proti němu nezávodil, dokud jsem se nedostal do F1, vždy jsem jezdil o kategorii níž. V motokárách jsem ho už znal docela dobře. V roce 2012 - 2013 jsem se s tím poprvé setkal a poznal jej, takže jsem mohl pozorovat, co dělá," popisuje britský pilot McLarenu.
"Myslím si, že dokáže podávat dobré výkony nejen díky dobrému autu. Nezáleží na tom, v čem sedí - dokáže předvádět výkony na podobné úrovni. Možná s odlišnými výsledky, ale na podobné úrovni," chválí svého soupeře, s nímž velmi dobře vychází.
"Podle mě by v takovém okamžiku bylo skvělé pracovat po boku někoho takového. Zároveň zjistit, jestli se proti němu opravdu můžu postavit. Já bych byl vůči tomu otevřený," dodává hrdě Norris.
Ten momentálně dosahuje velmi dobrých výsledků s McLarenem, který si jeho schopností velmi cení a dělá vše pro to, aby si Landa udržel. Nedávno mu vysekl velkou pochvalu také Fernando Alonso, který na něj zapůsobil nejvíce z mladé generace jezdců: "Je skvělým talentem a také příjemným klukem."
Byl by přestup k Red Bullu správným krokem v jeho kariéře?
Liam Lawson vstoupil do své první kompletní sezóny ve Formuli 1 způsobem, který si rozhodně nepředstavoval. Místo solidních výsledků se potýká s problémy a jeho výkony zatím zaostávají za očekáváním.
Red Bull Racing se už po dvou závodech sezóny 2025 ocitl v nečekaně složité situaci, která může ovlivnit jeho další směřování v šampionátu.
Velká cena Číny přinesla pro Ferrari hořké zklamání. Italská stáj přišla o výsledky obou svých monopostů kvůli dvojité diskvalifikaci za odlišná technická porušení. Místo boje o cenné body tak tým odjíždí s prázdnou a čeká ho hledání příčin tohoto fiaska.
Po zavedení nové specifikace motorů v roce 2026 by se mohla Formule 1 zaměřit na možnost návratu motorů V10, které zmizely z F1 po roce 2005. Tento návrh vyvolává mezi jezdci odlišné názory.
Jack Doohan nezačal sezónu dobře, když po dvou závodech nezískal žádné body a připsal si čtyři trestné body na superlicenci. Tato negativní bilance ho může ohrozit, pokud nepřijde s rychlým zlepšením výkonů.
Po závodě v Šanghaji Red Bull svolá speciální schůzku zaměřenou na analýzu výkonnosti monopostu RB21 a jeho následné zlepšení.
Výhra Andrea Kimiho Antonelliho v anketě „Jezdec dne“ vyvolala mezi fanoušky určité pochybnosti, ale nakonec se ukázalo, že si tento titul skutečně zasloužil, i když konkurence byla silná.
Red Bull zažil zklamání na Velké ceně Číny, kde se popáté za posledních sedm závodů neprobojoval na stupně vítězů.
Ferrari se po Velké Číny ceně ocitlo v nepříjemné situaci, když byli oba jeho jezdci diskvalifikováni kvůli technickým nesrovnalostem. Ferrari však na vzniklou situaci reagovalo rychle a svým fanouškům poskytlo oficiální vysvětlení.
Liam Lawson ví, že jeho výkony rozhodují o jeho budoucnosti v Red Bullu, ale nemá čas se na auto dostatečně přizpůsobit. V Číně skončil dvanáctý.
Obě Ferrari s Pierrem Gaslym byli po závodě Velké ceny Číny diskvalifikováni, což znamená, že přicházejí o cenné body. Vozy neprošly technickou kontrolou po závodě.
V závěru Velké ceny Číny čelil Lando Norris problémům s brzdovým pedálem, což málem změnilo výsledek jeho závodu.