Mick Schumacher by se rád vrátil k závodění ve Formuli 1, podle šéfa Mercedesu na to má dostatečný talent a další šanci by si zasloužil.
Syn sedminásobného mistra světa Michaela Schumachera loni závodil za Haas, ten se jej ale po nepřesvědčivých výkonech a častých haváriích zbavil a nahradil jej krajanem Nicem Hülkenbergem. Mick proto v současné době působí jako rezervní pilot Mercedesu.
"Myslím, že si zaslouží být na roštu. Když si ve voze delší dobu nevěříte, vyvíjíte na sebe větší tlak a podáváte o to horší výkony. A to se mu podle mě přihodilo u Haasu. Je rychlý - když vyhrajete šampionáty F3 a F2, tak je ve vás vysoký potenciál. V F1 jej nikdy nedokázal předvést," domnívá se Wolff.
Hodně si cení jeho pracovní morálky, která se osvědčuje na jejich simulátoru, kde často zůstává dlouho do noci, aby pomohl závodním jezdcům Lewisovi Hamiltonovi a Georgeovi Russellovi najít potřebné desetinky na okruhu.
"Jsem rád, že máme třetího jezdce, o kterém vím, že zvládne práci, pokud bychom měli problém s jedním místem. A jeho příspěvek na simulátoru je ohromný. Pomáhá nám někdy k těm velkým skokům mezi pátkem a sobotou, protože během noci jezdí až do úmoru," cení si šéf Mercedesu.
Sám mu ale místo k závodění nedá, místo toho vyjednává o prodloužení smlouvy s Lewisem Hamiltonem. Mick i přesto pracuje na svém návratu a v zákulisí se spekuluje o tom, že by příští rok mohl u Williamsu nahradit Logana Sargeanta, jenž zatím na svůj první bod v nováčkovské sezóně stále čeká, zatímco jeho týmový kolega Alexander Albon jich nasbíral již 15. V Grove nyní šéfuje Wolffův kamarád James Vowles, stáj navíc od Mercedesu odebírá pohonné jednotky.
"Mick odvedl skvělou práci v testech McLarenu, tak jsem to alespoň slyšel," prozrazuje Mickův strýc Ralf Schumacher. "Formule 1 je velmi dynamická, stát se může cokoliv. Mick je naštěstí stále dobrý. Musí mít jen trochu trpělivosti."
Mladý Němec ale své šanci k návratu do závodního kokpitu příští rok nechce moc komentovat: "Nedokážu říct nic o časovém horizontu. Stále na tom pracuji. Čas běží, momentálně si ale musím ještě počkat."
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.