Lando Norris vstoupil do Formule 1 v roce 2019 s McLarenem. Brit je všeobecně vnímán jako jeden z nejtalentovanějších pilotů, přičemž McLaren mu stále není schopen nabídnout mistrovský vůz. Takže jaká bude Norrisova budoucnost?
V případě úmyslu změnit tým si rodák z Bristolu na nedostatečný zájem určitě nebude moci stěžovat. O jeho služby už projevil zájem například Red Bull, který ústy svého odborného poradce Helmuta Marka sdělil, že ze současného jezdeckého pole by to byl právě pouze Norris, kdo by v totožném voze dokázal konkurovat Maxi Verstappenovi.
„Je tu možnost, že by za rok nebo dva mohl přestoupit k Red Bullu a nahradit Sergia Péreze, ale co by tím získal?," ptá se komentátor Peter Windsor. A dodává: „Nebyl by prostě jen další dvojkou pro Maxe Verstappena? Lando není nosič vody, s takovou pozicí by se určitě nesmířil. Myslím, že pokud by ke spojení těchto dvou jezdců opravdu došlo, Red Bull by si zadělal na problémy."
Podle zkušeného žurnalisty je však ještě jedno místo, kam by Norris mohl zamířit. A nutno říct, že mnohé dost možná překvapí. „Mohl by přestoupit k Alpine. Vypadá to, že jsou dost silní a určitě mají potenciál, takže by to byl zajímavý přestup," zamýšlí se Peter Windsor.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.